Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin niin todentuntuista unta viime yönä, että jouduin tänään soittelemaan meidän viestintäihmiselle ja kysymään, että oliko yksi julkaisupäivä muutettu, kun en nyt enää löydä sitä sähköpostia mistään... No, ei ollut. Mikälie enneuni silti, koska muutos juuri tuollaisena on mahdollinen ja tällä hetkellä osin ilmassa.

Olen vajaan vuorokauden aikana saanut parikymmentä hakemusta kesätyöpaikkaan. Näitä lukiessa tulee yhtäkkiä vanha olo.

Ois @Laardi lle raju viiatti. Värikin paras mahdollinen.

Kesäkisojen yks etappi vois olla tuommoseen viiattiin istuminen, turvavyön kytkeminen ja autosta ulostulo. Promilleraja <1,8‰ ja pienimmillä desibeleillä suoriutunut voittaa.

Mulla kramppais ihan viimeistään lonkasta.

Eihän tuohon voi kukaan osallistua, jos pitää olla alle 1,8 promillen..

muoks. tai ehkä Sylverö nyt justiinsa, ellei oo porkkanamehut käyny yli.
Mä mietinki että menikö se saatanan väkkärä väärinpäin vai ei. En muokkaa kuitenkaan 😁 siis nimenomaan suurempi kuin 1,8‰ tarkoitin, tai sitten pitää olla diagnooseja esittää vaihdossa jotka tasapainottaa.

Viimeksi muokattu:
Mitä jos se olo onkin vain harhakuvitelma.

72477a60f5942ce50213590f5132793d6c77acefbbfa2dd650834284c9956637_1.jpg
Hippolla on VOIMAMAHA 🥰

Mä mietinki että menikö se saatanan väkkärä väärinpäin vai ei. En muokkaa kuitenkaan 😁 siis nimenomaan suurempi kuin 1,8‰ tarkoitin, tai sitten pitää olla diagnooseja esittää vaihdossa jotka tasapainottaa.

Meillä ala-asteella oli havaintokuva, jossa oli krokotiili suu auki. Suu oli auki sinne suuntaan, missä oli enemmän omenoita eli
ooo < ooooo.

Ehkä siinä olisi pitänyt olla antilooppeja tms omenoiden sijasta, mutta asia tuli muistettua.

Viimeksi muokattu:
tänään TheMatin viimeiset uutiset ja pe TheSaulin viimeinen työpäivä

miten pärjäämmä jatkossa? kuka kertoo jatkossa viralliset uutiset? ei ole nykyklopeista Matille korvaavaa, ei likikään

ei ole myöskään Stubukasta Sauliksi, ei ikipäivänä

Arvi kun eläköityi oli sentään ilmiselvä virallinen jatkaja tiedossa, TheMatti

hänen eläköityimen ei ollut yhtä kova isku mitä tulemme tänään todistamaan

olemme monelta osalta ensi viikolla tyhjänpäällä, ja pahasti, ehkä aiankaikkisesti

tänään TheMatin viimeiset uutiset ja pe TheSaulin viimeinen työpäivä

miten pärjäämmä jatkossa? kuka kertoo jatkossa viralliset uutiset? ei ole nykyklopeista Matille korvaavaa, ei likikään

ei ole myöskään Stubukasta Sauliksi, ei ikipäivänä

Arvi kun eläköityi oli sentään ilmiselvä virallinen jatkaja tiedossa, TheMatti

hänen eläköityimen ei ollut yhtä kova isku mitä tulemme tänään todistamaan

olemme monelta osalta ensi viikolla tyhjänpäällä, ja pahasti, ehkä aiankaikkisesti
Tod näk viimeksi tullut katseltua ylen uutisia joskus silloin kun Lind oli vielä kehissä, joten ei aiheuta toimenpiteitä.

Back
Ylös Bottom