Mitä jos se olo onkin vain harhakuvitelma.Hirvittävän lihava: olo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä jos se olo onkin vain harhakuvitelma.Hirvittävän lihava: olo.
En oo nähny unia viimeiseen ~20v lainkaan. Tulkintaa?
Tykkäsin enemmän siitä "loppu on läsnä" ennustuksesta.Tötsyissä ei nää unia.
Tykkäsin enemmän siitä "loppu on läsnä" ennustuksesta.
Kyllä se silti johonkin tapaukseen pitää kutinsa! Väkevää.Täältä kuulee aina wakavan ja armottoman totuuden. Hatusta heitettynä, mutta kuitenkin.
En oo nähny unia viimeiseen ~20v lainkaan. Tulkintaa?
Mahtaisko tollanen kevyt sekoilu edes erottua katukuvastaNäet unia joka yö, mutta unesi ovat niin sairaita ja perverssejä että psyyke tukahduttaa herätesssä kaikki muistot niistä.
Kunnes sitten joku päivä ne piiloutuneet fantasiat pomppaavat kerralla pintaan ja iltis kertoo, kuinka kumiasuinen mies juoksenteli keppihevosen kanssa huutaen ympäri kaupunkia helikopteria tehden.
Lissun unet nyt kaikki tietää..kuinka kumiasuinen mies juoksenteli keppihevosen kanssa huutaen ympäri kaupunkia helikopteria tehden.
Olo on täysin faktuaalinen.Mitä jos se olo onkin vain harhakuvitelma.
![]()
Hommaat paidan jossa lukee Muscular TankOlo on täysin faktuaalinen.
Hommaat paidan jossa lukee Muscular Tank
#larke
Tilaan ittelleni vyölaukun. Tytär sai joululahjaks vyölaukun, käyttää sitä kesällä kun ei vaatteissa taskuja ja puhelin hervottoman kokonen. Oon vähän kateellinen siitä. Mäkin tarvin.
Tilaan ittelleni vyölaukun. Tytär sai joululahjaks vyölaukun, käyttää sitä kesällä kun ei vaatteissa taskuja ja puhelin hervottoman kokonen. Oon vähän kateellinen siitä. Mäkin tarvin.
Vahva epäilys että Monni itse kuvassa.
Vähä viileämmällä kelillä sen voi naamioida hupparin alle dadbodyksi, niin vielä useammat naiset käy kuumana.Tilaan ittelleni vyölaukun. Tytär sai joululahjaks vyölaukun, käyttää sitä kesällä kun ei vaatteissa taskuja ja puhelin hervottoman kokonen. Oon vähän kateellinen siitä. Mäkin tarvin.