Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirvittävän lihava: olo.
Mitä jos se olo onkin vain harhakuvitelma.

72477a60f5942ce50213590f5132793d6c77acefbbfa2dd650834284c9956637_1.jpg

En oo nähny unia viimeiseen ~20v lainkaan. Tulkintaa?

Näet unia joka yö, mutta unesi ovat niin sairaita ja perverssejä että psyyke tukahduttaa herätesssä kaikki muistot niistä.

Kunnes sitten joku päivä ne piiloutuneet fantasiat pomppaavat kerralla pintaan ja iltis kertoo, kuinka kumiasuinen mies juoksenteli keppihevosen kanssa huutaen ympäri kaupunkia helikopteria tehden.

Näet unia joka yö, mutta unesi ovat niin sairaita ja perverssejä että psyyke tukahduttaa herätesssä kaikki muistot niistä.

Kunnes sitten joku päivä ne piiloutuneet fantasiat pomppaavat kerralla pintaan ja iltis kertoo, kuinka kumiasuinen mies juoksenteli keppihevosen kanssa huutaen ympäri kaupunkia helikopteria tehden.
Mahtaisko tollanen kevyt sekoilu edes erottua katukuvasta 🤔

Mua kiihottais tilata tällanen laukku punnerrushommiin. On vaan aika törkysen hintanen 45lbs ja 30lbs levyillä ja rahti ameriikasta. Mutta kestäis ja olis painolevyt siististi tuolla. Aika monta kuukautta jaksanu näitä etunojia tehdä ja olen täysin vakuuttunut että on terveellisempää kuin penkin punnertaminen. Ainaki meikäläiselle.
Ja voishan tuon kanssa joskus käydä kävelemässäkin että on sitte tuntuma täyspakkauksen painoon kun Putte lähtee tulemaan.
20_25_825c88c9-02c7-4672-93ba-4239ab639804_480x480.webp

Tilaan ittelleni vyölaukun. Tytär sai joululahjaks vyölaukun, käyttää sitä kesällä kun ei vaatteissa taskuja ja puhelin hervottoman kokonen. Oon vähän kateellinen siitä. Mäkin tarvin.
Vähä viileämmällä kelillä sen voi naamioida hupparin alle dadbodyksi, niin vielä useammat naiset käy kuumana.

#joskuntokestää

Back
Ylös Bottom