Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nii ja eihän tuo ole ongelma eikä mikään, jättää alushousut kokonaan pois niin ei tarvi tipautella

onko tulevan suven aurinkoterassilook tämä

images
Siinä on ainakin sellainen muodikas tyköistuva paita, jotka tuossa Beckham-jutussakin mainittiin.

Illalla ohjelmassa vinopenkkiä ja hauiskääntöä laulu- ja soitinorkesteri In Flamesin säestyksellä. Myöhemmin illalla saunan jälkeen yhtyisin naaraaseen lapsen nukahdettua, mutta tämä osa perjantain suunnitelmasta ei toteudu.

Onko @vokot miettiny profeetaksi rupeamista? Sehän ois ensinnäkin hemmetin hieno titteli käyntikortissa, "Profeetta nönnönnöö". Ja toisekseen siinähän sitä ois hommaa, kun availisit paikallisten naisten tukkoisia seksuaalichakroja.

oletan, että tuossa hommassa pitäisi puheskellä niitä naisia pyörryksiin

huudattaa

niimmuuttaku, en Minä mene sinne 4R GAYkalle, senverran olen mukavuudenhaluinen että säästän miele:n terveyttäny menemättä kuuntelemaan sitä

ommuuten veljeksillä eroa, Ismo suuri taiteilija ja Ilkka tuollanen, no tuollanen

mitennon Kauko? jos Org.Esteri jo itse mainostaa asiaa näin, menisitkö siitä huolimatta naturaalina paikan,päälle

Minullahan on loopit taskussa, joutui muuten, Max, ottamaan sisärinkulan Filtin GAYkalla pois, kun tuli niin hissunkissun
kaikilla muilla käyttämilläni on saanut olla myös sisäkumi paikalleen assennettuna ja on ollu hyvä niin

Seinäjoki next Saturday! We'll return to one of our favorite venues Bar 15 Basement and we hope to see some new and familiar faces back there. Bring your friends along and don't forget earplugs. We'll bring the #NWOFH
#Sunniva #SunnivaDoom #RawSonicPower #NWOFH #Seinäjoki #Bar15Basement #Bar15 #Wartti #Live #BringFriendsAndEarplugs

Onko @vokot miettiny profeetaksi rupeamista? Sehän ois ensinnäkin hemmetin hieno titteli käyntikortissa, "Profeetta nönnönnöö". Ja toisekseen siinähän sitä ois hommaa, kun availisit paikallisten naisten tukkoisia seksuaalichakroja.
On se kyllä erikoista miten ihmiset lankee noihin

mitennon Kauko? jos Org.Esteri jo itse mainostaa asiaa näin, menisitkö siitä huolimatta naturaalina paikan,päälle

Minullahan on loopit taskussa, joutui muuten, Max, ottamaan sisärinkulan Filtin GAYkalla pois, kun tuli niin hissunkissun
kaikilla muilla käyttämilläni on saanut olla myös sisäkumi paikalleen assennettuna ja on ollu hyvä niin

Seinäjoki next Saturday! We'll return to one of our favorite venues Bar 15 Basement and we hope to see some new and familiar faces back there. Bring your friends along and don't forget earplugs. We'll bring the #NWOFH
#Sunniva #SunnivaDoom #RawSonicPower #NWOFH #Seinäjoki #Bar15Basement #Bar15 #Wartti #Live #BringFriendsAndEarplugs
Minun kuuloni on jo niin mennyttä, että ei paljaanakaan meinaa saada tarpeekseen.
Tuli sellaiset hifi-suojaimet joskus hommattua, mutta taskuun jäi ja sittemmin kotiin.

aikookohan moni jäsen tänään harrastaa yhdyntää, aivan vaan ajankuluksi, perjantai ehtoona
Ei ole suunnitelmissa. Kävin sen sijaan juoksemassa ja nostelemassa punnuksia työpaikan salilla. Koskahan sitä on viimeksi juossut? Paskaa hommaa, kun XXL duunivaatteet ovat nivusista väljät ja se yhdistettynä liian väljiin boksereihin niin leka karkasi kesken juoksulenkin ja hakkasi rytmikkäästi reideltä toiselle. Oli muuten aivan saakelin epämukavaa, niin juoksu kuin läiske.

siksi täytyykin käyttää alushousuja joissa kuppikoko on oikea

istuu napakasti

Back
Ylös Bottom