Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin old school salivihon johon rustailen treenejä, piti ihan tarkistaa näin "uuden heräämisen jälkeen: että 30 päivään mahtui 21 treeniä, olen ihan tyytyväinen vaikka juuri päättynyt talviloma toki nosti keskiarvoa perus rutiineista. Kohti kesää ilman sen kummempia tavoitteita muuten kuin koittaa pitää "kipinä" yllä. 2 sairastettua koronaa teki viime vuodesta surkeimman liikuntavuoden sitten sen jälkeen kun koko homman aloitin 12 vuotta sitten.

emmä, koska:

olen lopettanut uimassakäymässä käymisen niin nipplessini ovat aina vaatteiden peitossa, aivan sama miltä näyttävät, itse en niitä katsele

Mikä juttu tämä? 😄 pössyttelemällä tissit?
No niin väittää joku stadin plastiikkakirurgia, mistä ehkä joku noheva toimittaja sitten napannu juttuunsa.. Terveyskirjaston artikkelissa ehkä vähän toisin kerrottu: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00718

En tosin tunne, että voiko esim. pilven poltto vaikuttaa testotuotantoon ja/tai lisätä estrogeeniä elimistössä.. ei oo ollu meikäläisen päihde koskaan.

No niin väittää joku stadin plastiikkakirurgia, mistä ehkä joku noheva toimittaja sitten napannu juttuunsa.. Terveyskirjaston artikkelissa ehkä vähän toisin kerrottu: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00718

En tosin tunne, että voiko esim. pilven poltto vaikuttaa testotuotantoon ja/tai lisätä estrogeeniä elimistössä.. ei oo ollu meikäläisen päihde koskaan.
Kyllä se mun mielestä ainakin lutenisoivan hormonin pitkässä juoksussa romahduttaa, joka sit laittaa koko endokrinosysteemin vähän sekasin.

kampaukseen käytän vaseliinia, mutta hoitoon ko. luonnotuotteita
onko tulevan suven aurinkoterassilook tämä

images

aikookohan moni jäsen tänään harrastaa yhdyntää, aivan vaan ajankuluksi, perjantai ehtoona

Back
Ylös Bottom