Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaihteeksi 10h unet.

Screenshot 2024-02-22 062557.webp

Olen liikkunut aika paljon tässä maassa; jo lapsuudessa muutettiin paljon isän työn perässä ja aikuisena olen liikkunut myös; juuria ei ole oikein missään tietyssä paikassa, toki suurimman osan elämästäni olen asunut Itä-Suomessa. Kolin maisemissa tuntuu kotoisalta.
Olen usein sanonut, etten ole mistään kotoisin mutta jos jotain pitää sanoa, niin olen "karjalainen" tai "Itä-Suomesta."

9jwPyqB.png

MyHeritagen DNA-testi ei paljastanut mitään mielenkiintoista. 😄 Odotin tietysti, että löytyisi suora sukupuuyhteys esimerkiksi Romanoveihin tms. Valitettavasti ei.

:unsure:

Ei olisi suunnitelmissa vetää lärvejä, joten huomiokyky tulisi olemaan kohtuullisella tasolla.
Ilmeisesti tuolla uskaltaa liikkua yksikseenkin bussi - festivaalialue - bussi?
JSRF on useamman kerran äänestetty Suomen parhaaksi rockfestivaaliksi - eikä syyttä. Kaikki toimii asiakasystävällisesti ja miellyttävästi. Yön busseihin joutuu jonottamaan, mutta mitään muuta hankaluutta ei ole. Lämpimästi suosittelen.

Ja voihan olla, että Alicia löytää lämpimän majapaikan jonkun sopivasti karvaisen festarivieraan kainalosta 😉

Ehkä vähän yllättäen en oo ollu kertaakaan tuolla John Smitheillä. Vois tuota miettiä, mutta lähinnä tuo lauantain kattaus kiinnostelis. Muina päivinä just ehkä yks orkesteri, jota viittis ihan varta vasten lähteä kattomaan.

Olen liikkunut aika paljon tässä maassa; jo lapsuudessa muutettiin paljon isän työn perässä ja aikuisena olen liikkunut myös; juuria ei ole oikein missään tietyssä paikassa, toki suurimman osan elämästäni olen asunut Itä-Suomessa. Kolin maisemissa tuntuu kotoisalta.
Olen usein sanonut, etten ole mistään kotoisin mutta jos jotain pitää sanoa, niin olen "karjalainen" tai "Itä-Suomesta."

9jwPyqB.png

MyHeritagen DNA-testi ei paljastanut mitään mielenkiintoista. 😄 Odotin tietysti, että löytyisi suora sukupuuyhteys esimerkiksi Romanoveihin tms. Valitettavasti ei.
En ole testiä tehnyt, mutta tod näk 99,9% savolainen 😅

Yhdessä jutussa oli, että keskimäärin englantilaiset ja saksalaiset ovat geneettisesti lähempänä toisiaan kuin länsi- ja itäsuomalaiset.

Sen kyllä huomaa.

Itellä kans sama juureton tausta ja odottelen juuri omia samaisia DNA-tuloksia. Oma veikkaus on, että jostain Itä-Euroopan/Venäjän suunnilta löytyy suurimmat perimät.

Seuraavaan versioon kannattas varmaan lisätä lauhdutin, joka viilentää sen oluen letkuissa, niin ei vaahtoais liikaa.
Samalla vois sit lauhdutella simatkin kohta valmiiksi kun sekin sesonki painaa päälle. Mieluiten suorittaa sen kuusen alla illan kähmässä niin ei vallesmanni tule suotta ihmetteleen. Kun sima on kirkasta ja palaa räjähtämällä seos on valmista.

QT kaheksankymppiä. Eilen ototuksia täyteen laitettu Nvidia (valitettavasti eijole) ylitti kovat odotukset, AI-hype sai jatkoaikaa ja pörssi Ameriikassa menossa ylös.

Piti ihan googlettaa. Jos minä tuonne asti lähtisin, niin tuon Behemothin takia jos jonkun. Ja paidankin voisin sitten ostaa.
Vaikka en nyt varsinaisesti mikään metallipää ole, mutta. 😁

E. Nyt mulla haluttaa sinne keikalle.

E2. Siellä olisi varmaan paljon partanaamojakin katseltavaksi.
#huh
Lähemmä Älisijä sinne Smittiin niin pääset arvioimaan parran ja voimamahan :sneaky:. Mulle parhaat bändit on lauantaina mutta vähän töistä/lomista riippuen vois olla kyllä kolmekin päivää. Keskimääräistä vuotta paremmat esiintyjät tänä vuonna mielestäni. Ja siis yleisesti ottaen tosi hieno ja lämminhenkinen festari tuo on. Nykäskylästä tosiaan pääsee bussillakin tai taksilla jos ei lähempää majoitusta löydy :).

Back
Ylös Bottom