Freesi olo kun nukkunut ehkä yhtenäisesti tunnin verran. Täytyy sinnikkäästi yrittää välttää päiväunia, jos saisi ensi yönä vähän paremmin unta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päässä on liikaa arpia ja kuoppia noin lyhyeen, eikä silloin tyylikäs harmaa väri edes näkyisi. Terä jolla ajelen muutaman viikon välein taitaa olla 16-18mm eli käytännössä tuuma on ehdoton maksimipituus päälaelle.Korjasin.
Oispa pylväsporakone. Joka poraus taas vinoon.
JSRF on useamman kerran äänestetty Suomen parhaaksi rockfestivaaliksi - eikä syyttä. Kaikki toimii asiakasystävällisesti ja miellyttävästi. Yön busseihin joutuu jonottamaan, mutta mitään muuta hankaluutta ei ole. Lämpimästi suosittelen.
Ei olisi suunnitelmissa vetää lärvejä, joten huomiokyky tulisi olemaan kohtuullisella tasolla.
Ilmeisesti tuolla uskaltaa liikkua yksikseenkin bussi - festivaalialue - bussi?
En ole testiä tehnyt, mutta tod näk 99,9% savolainenOlen liikkunut aika paljon tässä maassa; jo lapsuudessa muutettiin paljon isän työn perässä ja aikuisena olen liikkunut myös; juuria ei ole oikein missään tietyssä paikassa, toki suurimman osan elämästäni olen asunut Itä-Suomessa. Kolin maisemissa tuntuu kotoisalta.
Olen usein sanonut, etten ole mistään kotoisin mutta jos jotain pitää sanoa, niin olen "karjalainen" tai "Itä-Suomesta."
![]()
MyHeritagen DNA-testi ei paljastanut mitään mielenkiintoista.Odotin tietysti, että löytyisi suora sukupuuyhteys esimerkiksi Romanoveihin tms. Valitettavasti ei.
Olen liikkunut aika paljon tässä maassa; jo lapsuudessa muutettiin paljon isän työn perässä ja aikuisena olen liikkunut myös; juuria ei ole oikein missään tietyssä paikassa, toki suurimman osan elämästäni olen asunut Itä-Suomessa. Kolin maisemissa tuntuu kotoisalta.
Olen usein sanonut, etten ole mistään kotoisin mutta jos jotain pitää sanoa, niin olen "karjalainen" tai "Itä-Suomesta."
Samalla vois sit lauhdutella simatkin kohta valmiiksi kun sekin sesonki painaa päälle. Mieluiten suorittaa sen kuusen alla illan kähmässä niin ei vallesmanni tule suotta ihmetteleen. Kun sima on kirkasta ja palaa räjähtämällä seos on valmista.Seuraavaan versioon kannattas varmaan lisätä lauhdutin, joka viilentää sen oluen letkuissa, niin ei vaahtoais liikaa.
Tänään olen tuottanut jo ison ulosteen. Hyvä päivä.
Apurahataiteilijahiukset
Onko mitään osakeveivejä.supermassiivisen
Lähemmä Älisijä sinne Smittiin niin pääset arvioimaan parran ja voimamahanPiti ihan googlettaa. Jos minä tuonne asti lähtisin, niin tuon Behemothin takia jos jonkun. Ja paidankin voisin sitten ostaa.
Vaikka en nyt varsinaisesti mikään metallipää ole, mutta.
E. Nyt mulla haluttaa sinne keikalle.
E2. Siellä olisi varmaan paljon partanaamojakin katseltavaksi.
#huh
.Jos ei noilla irtoo niin ihmetellä täytyy.