Ainakin tietynlaisen grafiikan harrastajia porukassa näyttää olevan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millähän kokoonpanolla hyö nykyään keikkailee?Aika nopsalla aikataululla säädettiin samalla kaveriporukalla, jolla käytiin Islannissa, mistä horisin tänne, mutta kesällä 3.7 nyt sitten AC/DC Wembleyllä. Todennäköisesti makea setti tämäkin ja näkee nyt tosiaan AC/DC:nkin kerran elämässään.
Tänään pitäisi:
-käydä lenkillähell no
-treenata jalat
- siivota lattia että robo pääsee siivoamaannope
- tehdä kouluhommiamerkityksetöntä
- katsoa lätkää ja ottaa pari olutta![]()
Hehe, jopas on toimittajalle käynyt hassusti.![]()
Kommentti | Menin kuntosalille vain yksi asia mielessä – se muutti kaiken
Motivaatio urheiluun voi löytyä yksinkertaisella tavalla, kirjoittaa urheilutoimittaja Jan Vilén.www.hs.fi
Pitää ihan kattoa, että ketä siellä nyt on rummuissa ja toisessa kitarassa.. ei muista lonkalta ja pitää kohta mennä taas palaveriin, ettei kerkee just ny tarkistaankaan :DMillähän kokoonpanolla hyö nykyään keikkailee?
Nähnyt kahtesti aikoinaan.
Mähän oon sellainen että täytyy itse oppia kantapään kautta. Voisin siis etsiä jonkun kehonpainohaasteen vuodeksi eteenpäinHehe, jopas on toimittajalle käynyt hassusti.
Nimittäin itselleni kävi viime vuoden lopulla ihan samoin
Tein silleen tyhmästi että otin osaa erään Bundeswehr sotilaan ig haasteeseen, jossa piti tehdä 20min kehonpainotreeniä joka päivä kuukauden ajan.
Novittu siihenhän jäi ihan koukkuun.
Jonka seurauksena aloitin vuoden kestävän epätieteellisen ihmiskokeen, jossa kpt:tä tehdään 45-60min joka päivä.
Tämä ihan vaan varoittavana esimerkkinä kaikille, ettette ala hölmöillä mitään.
Ja sitten takaisin asiaan.
Epäilen ettei ole ihan palveluskelpoiset.katso liitettä 262036
Tänään tuli paljasjalkakengät. Todella söpöt. Olen valmiina kesään.
Epäilen ettei ole ihan palveluskelpoiset.
Tendermom-deittejä kaupitellaan minulleMulle mainostetaan nyt tekoälyllä tehdyillä naisilla senssisivustoa.![]()