Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kirosin pitkään, että paperisilppuri on vetäissyt viimeiset varvit ja päästänyt savut pihalle. Olikin vain töpseli puoliksi pesässä. Vähän hävetti.

Vaniljan makuinen proteiinijauhokin loppui juuri sopivasti ja pääsee siirtymään tujumpaan tavaraan 😈

Täytynee suositella tätä, heittäen parhaan makuista protskua. Toki laadusta joutuu maksamaan.

https://www.bikeshop.fi/Kona-Dr-Dew/ekauppa/pKODRDW/

Kertokaapas polkupyöräihmiset, onko tuo polkupyörä?

Saattaisi olla vetoja konkelietuun töissä, voisi kokeilla kesällä alkaa harrastaa asematiedustelua.
Jos tuon geometria vaan natsaa, niin eiköhän tuo oikein hyvä yleispyörä ole. Osat minun ymmärrykselläni ihan linjassa hinnan kanssa, nestelevyjarrut hyvä asia ja noilla renkailla pystynee polkeen ihan mukavasti kaikki soratietkin, vaikkei noilla mihinkään isompiin ryteiköihin mennä tai hangessa kovin sujuvasti poljeta.

Tilasin tuolta Bikeshopista joitain vuosia sitten Konan Big Rove AL:n ja palveli kyllä hyvin usemman vuoden. Löytyy itse asiassa vieläkin, mutta oman työsuhdesähköfillarin jälkeen ollut vaan vanhempien pihassa velipojan satunnaisessa käytössä.

Jos tuon geometria vaan natsaa, niin eiköhän tuo oikein hyvä yleispyörä ole. Osat minun ymmärrykselläni ihan linjassa hinnan kanssa, nestelevyjarrut hyvä asia ja noilla renkailla pystynee polkeen ihan mukavasti kaikki soratietkin, vaikkei noilla mihinkään isompiin ryteiköihin mennä tai hangessa kovin sujuvasti poljeta.

Tilasin tuolta Bikeshopista joitain vuosia sitten Konan Big Rove AL:n ja palveli kyllä hyvin usemman vuoden. Löytyy itse asiassa vieläkin, mutta oman työsuhdesähköfillarin jälkeen ollut vaan vanhempien pihassa velipojan satunnaisessa käytössä.
Aikalailla hyvänsään nautiskeluun tulisi, maalaisteitä sahaamaan. Viimeksi fillari ollut vajaa 15 vuotta sitten kaupungissa asuessa ja sekin oli joku satunnainen markettivekotin, sitä jo pidin aivan mullistavan hyvänä pyöränä niin voipi olla vähintäänkin riittävä tuo.

Ei kaalipadassa mitään vikaa ole.
Pitäisi oikeastaan syödä useamminkin, mutta sitä jotenkin ajattelee että on työläs raaka-aine kun raahaat kaupasta kotiin semmosen keilapallon kokoisen murkulan. Vaikka eipä se nyt kummonen homma ole pilkkoa.

Back
Ylös Bottom