Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaniljan makuinen proteiinijauhokin loppui juuri sopivasti ja pääsee siirtymään tujumpaan tavaraan![]()
Nope.Boooooooooooooring.
Kyllä. "Molemmissa etuovissa" lukee SähköHalme.Oliko niin että tämä klassikkomaalaus löytyy/löytyi ihan suomesta.
Jos tuon geometria vaan natsaa, niin eiköhän tuo oikein hyvä yleispyörä ole. Osat minun ymmärrykselläni ihan linjassa hinnan kanssa, nestelevyjarrut hyvä asia ja noilla renkailla pystynee polkeen ihan mukavasti kaikki soratietkin, vaikkei noilla mihinkään isompiin ryteiköihin mennä tai hangessa kovin sujuvasti poljeta.https://www.bikeshop.fi/Kona-Dr-Dew/ekauppa/pKODRDW/
Kertokaapas polkupyöräihmiset, onko tuo polkupyörä?
Saattaisi olla vetoja konkelietuun töissä, voisi kokeilla kesällä alkaa harrastaa asematiedustelua.
Aikalailla hyvänsään nautiskeluun tulisi, maalaisteitä sahaamaan. Viimeksi fillari ollut vajaa 15 vuotta sitten kaupungissa asuessa ja sekin oli joku satunnainen markettivekotin, sitä jo pidin aivan mullistavan hyvänä pyöränä niin voipi olla vähintäänkin riittävä tuo.Jos tuon geometria vaan natsaa, niin eiköhän tuo oikein hyvä yleispyörä ole. Osat minun ymmärrykselläni ihan linjassa hinnan kanssa, nestelevyjarrut hyvä asia ja noilla renkailla pystynee polkeen ihan mukavasti kaikki soratietkin, vaikkei noilla mihinkään isompiin ryteiköihin mennä tai hangessa kovin sujuvasti poljeta.
Tilasin tuolta Bikeshopista joitain vuosia sitten Konan Big Rove AL:n ja palveli kyllä hyvin usemman vuoden. Löytyy itse asiassa vieläkin, mutta oman työsuhdesähköfillarin jälkeen ollut vaan vanhempien pihassa velipojan satunnaisessa käytössä.
Tein tohtorin suosikkiruokaa eli kaalipataa.Lättyjen paistoa luvassa
Itelläki tullu viimeaikoina tehtyä tämmösiä perinteisempiä, ja on maistunu koko poppoolle.Tein tohtorin suosikkiruokaa eli kaalipataa.
Tuli aika hyä.
Itelläki tullu viimeaikoina tehtyä tämmösiä perinteisempiä, ja on maistunu koko poppoolle.
Vasta tuli vastaan (algoritmit) tämmönen, arvelin, että pitäskhän viikolla kokeilla...
Hyvä peruspeli. Teräsrunko ja leveät renkaat niin on mukava kyyti. 1x vaihteisto simppeli. Minulla tuolta tilattu saman merkin rove ltd.https://www.bikeshop.fi/Kona-Dr-Dew/ekauppa/pKODRDW/
Kertokaapas polkupyöräihmiset, onko tuo polkupyörä?
Saattaisi olla vetoja konkelietuun töissä, voisi kokeilla kesällä alkaa harrastaa asematiedustelua.
Siis vähän kuin Sylvi.Hyvä peruspeli. Teräsrunko ja leveät renkaat niin on mukava kyyti. 1x vaihteisto simppeli.
Ei kaalipadassa mitään vikaa ole.kaalipataa
"Suattaap olla että pierettää, suattaap olla että paljonki"Ei kaalipadassa mitään vikaa ole.
Pitäisi oikeastaan syödä useamminkin, mutta sitä jotenkin ajattelee että on työläs raaka-aine kun raahaat kaupasta kotiin semmosen keilapallon kokoisen murkulan. Vaikka eipä se nyt kummonen homma ole pilkkoa.Ei kaalipadassa mitään vikaa ole.