Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niitä on parempiakin janojuomia Westonsilla kuin tuo (8,2 prosenttinen) Vintage, joka taitaa tosiaan olla ainut hyllyssä oleva. Esim. Green Goblin.

Tuossa kanssa varsin oiva, jos jostain Alkosta löytyy: https://www.alko.fi/en/products/924774/Gwynt-y-Ddraig-Black-Dragon/ . En oo täällä paikallisissa huomannu, että ois ainakaan hyllyssä.
Oon mielestäni tuota Green Goblinia maistanut ja ei tullut toiste hankittua.

Gwynty on maistamatta.

Nyt kuitenkin kahvia.

Oon mielestäni tuota Green Goblinia maistanut ja ei tullut toiste hankittua.
En oo rinnan juonu Vintagen kanssa, mutta perstuntumalta sama talon perusmaku niissä on.. mut joo, maistamalla selviää.

Pitäs varmaan itekin keitellä kahvia. Eilinen "korjailu" pysyi nyt kuitenkin sitten suht aisoissa, että kai tässä pystyy tänään kuitenkin toimimaan melkein ihmisenä..

Joskus nuorena ja hurjana meni sunnuntainen korjailu kaverin kanssa hieman överiksi. Äänestyspäivänä. Kävin lopulta puoli tuntia ennen äänestyspaikkojen sulkeutumista hieman epävakain askelin antamassa ääneni.
Tänään sujuu ihan pelkän kofeiinin voimalla.

fuck-you-middle-finger.gif

Meinasin jo vastata, että iällä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, mutta sitten muistin, että olin minäkin naivimpi 25 vuotta sitten. 🤣

Euroviisut on ollut aina itselleni enemmän huumori ohjelma, tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus että maita edustaa aina mitä oudoimmat artistit. Windows95man on ihan hyvä ja omalaatuinen, parempi kuin se Sara Siipola. Pilkettä silmäkulmassa, liian vakavasti en ole jaksanut seurata.

Sais loppua nämä pakkaset.
Ennustettu pitkää talvea ja kylmää kevättä. Mutta joo, kyllä maaliskuussa saisi lämmetä reilusti. Tosin vappunahan perinteisesti sataa räntää ja juhannuskokolla ollaan toppatakki päällä 😏

Aloitin kyllä jo kevätvalmistelut tilaamalla hattaran väriset paljasjalkatennarit! Kai lumi ja loska joskus kaduilta häviävät.

Euroviisut on ollut aina itselleni enemmän huumori ohjelma, tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus että maita edustaa aina mitä oudoimmat artistit. Windows95man on ihan hyvä ja omalaatuinen, parempi kuin se Sara Siipola. Pilkettä silmäkulmassa, liian vakavasti en ole jaksanut seurata.
Kun katsoo tuota windowsmanin habitusta ja ottaa huomioon ettei vokottia ole muutamaan päivään näkynyt, kyllähän tässä epäilykset herää.

cf75b94d04f89a44365f6ee06662a8e1ded41a2230ad09f5ae2879e27b856983.jpg

:unsure:

En ymmärrä ihonväristen tangojen valintaa tässä kohtaa. Johtuu varmaan siitä, että olin elossa jo ysärillä, eikä silloin kenelläkään ollut ihon värisiä. Ne olivat* vihreitä, sinisiä, harmaita tai mustia.

#Asiavirhe
#JooJooPallitNäkyyShortsinLahkeesta
#TosikotRy

*Sloggi

:unsure:

En ymmärrä ihonväristen tangojen valintaa tässä kohtaa. Johtuu varmaan siitä, että olin elossa jo ysärillä, eikä silloin kenelläkään ollut ihon värisiä. Ne olivat vihreitä, sinisiä, harmaita tai mustia.

#Asiavirhe
#JooJooPallitNäkyyShortsinLahkeesta
#TosikotRy
Vanha sanontahan kuuluu "Maksamakkaran väriset alusvaatteet ovat lupaus seikkailusta"

#sylvi

Taitaakin jäädä ensi viikon Kuopion reissu väliin: Koiralla taitaa olla kennelyskä. Toinenkin hieman normaalia vaisumpi. 😟 Ei niitä voi mihinkään hoitolaan ihan heti viedä.

Itselläkin huono yö takana niin maataan sitten kaikki tämä päivä. 😕

Meillä reilu vuosi sitten tuli samainen yskä nuoremmalle koiruudelle, tietty kans kaikista päivistä valitsi sen ainoan kun oltais oltu lähdössä laivalle. Noh sinne män reissu ja rahat mutta oli se kyl tosi kurja seurata. Ei kyllä tarttunut vanhempaan koiraan mikä vähän yllätti kun ilmeisen tarttuvaa sorttia ainakin väittävät

En ymmärrä ihonväristen tangojen valintaa tässä kohtaa. Johtuu varmaan siitä, että olin elossa jo ysärillä, eikä silloin kenelläkään ollut ihon värisiä. Ne olivat* vihreitä, sinisiä, harmaita tai mustia.
Sulla on kyllä ihan oma maku miesten tangoissa. Niitä ei vaan voi missään perheohjelmissa näyttää.

Joskus nuorena ja hurjana meni sunnuntainen korjailu kaverin kanssa hieman överiksi. Äänestyspäivänä. Kävin lopulta puoli tuntia ennen äänestyspaikkojen sulkeutumista hieman epävakain askelin antamassa ääneni.
Hyvä herra te tarvitsette jumalan sanaa ja Sylvin nuhteita.

Ystävällisin terveisin raittiussisaret

Hyvä herra te tarvitsette jumalan sanaa ja Sylvin nuhteita.

Ystävällisin terveisin raittiussisaret
Saanen huomauttaa rikoksen jo vanhentuneen kun tapahtumasta on kulunut yli 20 vuotta.

Tänä vuonna yksi alkoholijuoma 4cl. Lisäksi olen kuulunut jo pitkään Tapiolle uhraaviin pakanoihin, minuun eivät lähi-idän paimentolaiskansojen jumalat tehoa.

Back
Ylös Bottom