Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kertokaas ny, kun olen aivan ulkona asioista, että mikä esinmerkiksi Minun työoloissa nyt niin on vaarassa heiketä että kannattaa noin kamalasti osoittaa mieltä &lakkoilun

Minä en ole havaannu yhtäkään asiaa

Lisää poliittisia lakkoja!

Kymmeniä Palestiinan lippuja nähty mielenosoituksessa 🤦🏼
Kyllä siinä duunarin mieltä lämmittää, kun muuttuu kahden päivän lakkolomailu työttömyydeksi. Noh, onneksi on ammattiliitto sit tukena, kun nostelee päivärahoja.

Tulkitsen viestin niin, että minun ei kannattane katsoa videota, vaan ottaa opiksi mielikuvittelemalla lopputulos...? 🩸

Minäkään en meinannu uskaltaa, mutta uskalsin kuitenkin, mutta en täysiverisesti vaan: äänet ensin pois ja kohdistin katseen noin 15cm tapahtumien ulkopuolelle, eli aktsoin vain sivusilmällä #huh

mutta se syy miksi lakkoillaan! kertokaa?

Minun elinolot eivät ole kokeneet heikennystä nykyisen hallituksen aikana

yritin itse googlettaa

silmämuniin osui yksi kuva

f3c8a77c44714750ba6edc11ab7abcbd.jpg.webp

Mielipiteeni: kulttuuria ei kurjista hallitus vaan joku joka vetää välistä ja törkästi
ommenaa lapon hinnat karanneet täysin käsistä, ei ihme että imiset rupeavat arvuuttelemaan mennäkkö vaiko eikö ja päätyvät ei vaihtoehtoon
lapon hinta kun alkaa kolmosella niin allekirjoittaut ainakin harkitsee tarkasti osallistumista

onnekis kellarissa kulttuuria joka pe ja la tarjolla keskimäärin 7e hinnalla &6,50e 0,5l A olut #paikkallista
näillä hinnoilla kulttuuria ei kurjisteta!

Yours

Ei oo ottanu rasvan tiristely tuulta alleen. Mutta sentään painonnousu on stopannut ja mennään samalla painolla. Ihan noita lämpimiä kelejä järkeilen valmiiksi.

Back
Ylös Bottom