Ja ei näy eväskoria. Kai Tohtorilla on sopivat snacksit mukana töissä?Tosin ei Docin koska puuttuu hapsut tangosta.
Ps. Asenna tuohon salaa RÄPÄTIN. Sitten jäät väijyyn seuraamaan ajajan ensireaktiota.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja ei näy eväskoria. Kai Tohtorilla on sopivat snacksit mukana töissä?Tosin ei Docin koska puuttuu hapsut tangosta.
![]()
Olympiatähti jäi kodittomaksi – Elää Onlyfansilla
Elise Christie oli pohjalla ennen kuin löysi Onlyfansin.www.iltalehti.fi
Huoraaminen saattaa tuntua monesta alkuun inhottavalta, mutta tekee vaan niin ajan kanssa alkaa tykätä.
Minulla on kaupungin urheiluhallin kuntosalille puolen vuoden kortti. Maksaa 50€Kohtuullisen kalliit reenikerrat siis
kaupungin sali
Minulla on kaupungin urheiluhallin kuntosalille puolen vuoden kortti. Maksaa 50€![]()
Suoritin myös kuntosalikortin irtisanomisen. Sopivassa sumussa olen sen ottanut, kun on jäänyt huomioimatta, että irtisanomisaika on 3 kk. Kohtuullisen kalliit reenikerrat siis ja epäilen, että tästä mieleni pahoittaneena en tule ottamaan kymppikorttiakaan tuonne enää.
Ja puuttuu paljon muutakin. Mukana roikkuvat liskot, apina ja merirosvolippu tarrat, Possulogo, muutamia mainitakseni.
Aloititteko oluen kanssa läträämisen noilla samoilla haminoilla?niinhän se on monen muunkin asian kanssa
esinmerkki: kun aloin harrastaa juoksua noin 24v sitten, tuntui pahalta! mutta kyllä siitä kuukausien/vuosien saatossa alkoi nauttia
Siksi on isot taskut takissa.Ja ei näy eväskoria. Kai Tohtorilla on sopivat snacksit mukana töissä?
Muisti ei palaile pätkittäin.Miten sen psykoottisen joulupukkiviinin kanssa kävi?

"My tank is gassed up and ready to roll"Hammeroid.
Ei saatana..