Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi perse, että tulee taas räntää joka suunnasta ja heti sakeasti. Tunti sit viel paisteli aurinko ja kaikilla oli kivaa.

EDIT: Koirakin ölisi takaovella, että nyt hoida mut vittuun täältä myrskystä.

että on ihmisen pohkeet jumissa tiistain tatamista. ja pärse sivusta. potkut toimii, selvästi.

Suoritin myös kuntosalikortin irtisanomisen. Sopivassa sumussa olen sen ottanut, kun on jäänyt huomioimatta, että irtisanomisaika on 3 kk. Kohtuullisen kalliit reenikerrat siis ja epäilen, että tästä mieleni pahoittaneena en tule ottamaan kymppikorttiakaan tuonne enää.

paisteli aurinko ja kaikilla oli kivaa.

IMG_3766.webp

kyllä tämä sosial medio vaan tietää, heti tuli ehtotuksena, kun burgirista oli puhe

#ihana

424558281_396774333036528_8128112499450552845_n.jpg

Suoritin myös kuntosalikortin irtisanomisen. Sopivassa sumussa olen sen ottanut, kun on jäänyt huomioimatta, että irtisanomisaika on 3 kk. Kohtuullisen kalliit reenikerrat siis ja epäilen, että tästä mieleni pahoittaneena en tule ottamaan kymppikorttiakaan tuonne enää.

Sen verran jäi tässä kyllä hampaankoloon, että pikagooglauksella kilpailu- ja kuluttajaviraston mielestä "Toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen irtisanomisaika ei saa olla kohtuuttoman pitkä. Pisimpänä kohtuullisena irtisanomisaikana voidaan pitää 30 päivää tai kalenterikuukautta, jolloin irtisanomisaika lasketaan sen kalenterikuukauden viimeisestä päivästä, jonka aikana irtisanominen on suoritettu."

niinhän se on monen muunkin asian kanssa

esinmerkki: kun aloin harrastaa juoksua noin 24v sitten, tuntui pahalta! mutta kyllä siitä kuukausien/vuosien saatossa alkoi nauttia
Aloititteko oluen kanssa läträämisen noilla samoilla haminoilla?

"– Olen ajatellut elämää, jossa aamulla herätessä jää miettimään, mitä mukavaa tänään tekisi, Niinistö totesi toissa viikolla Radio Suomessa "

Sale puhuu vähän mutta asiaa.

Back
Ylös Bottom