Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lahjaideoita hajusteyliherkille:

katso liitettä 261634

katso liitettä 261635
Jälkimmäinen saattaa piristää makuuhuoneessakin, jos on Alic.. vähän pervo.

Hajusteita hien/paskan/whatever hajun peittämisellä perusteleville vain yksi vahva suositus:

3e4b137bd859f71c565db0ed34c3ba5c.jpg.webp

Ei kyllä nyt lähde tämä treenien kanssa skarppaaminen. Eilen kipuili polvi niin jätin kyykkäämättä ja tein takareidet vaan.
Tänään uusi yritys, sama vika, jo lämmitellessä.
Ajattelin sitten tehdä sellaista polvea tukevia lihaksia tukevaa kuntoutusjumppaa, eli simuloida parhaani mukaan kuminauhalla reiden ojennusta laitteessa. Kuminauha meni poikki. 😑

Jospa vaan syön. Se ainakin sujuu varmasti!

Viimeksi muokattu:
Hajusteita hien/paskan/whatever hajun peittämisellä perusteleville vain yksi vahva suositus:

3e4b137bd859f71c565db0ed34c3ba5c.jpg.webp
Niin, suihkun jälkeenhän niitä laitetaan, tai ainakin minä laitan, jos laitan. Ei kai niillä kukaan tolkun ihminen mitään paskan hajua peitä, vaan puhtaanahan ittensä pidetään käyttää hajusteita tai ei.

Jos oma emäntä ei tykkäis, niin en minä sitä noilla kiusais, mutta noin muuten omaankin varustukseen ravinteliin lähtiessä kuuluu pieni suihkaus jotain hajustetta. Ja jos se nyt jonkun tuntemattoman nenään käy bussissa tai siellä ravintolassa, niin ehkä se on meikäläisen kannalta vaan voi voi sitten. Ei voi oikein omaa elämäänsä kaikkien ihmisten kaikkien rajoitteiden mukaan ruveta järjestämään.

Jos on vielä ensimmäisellä omistajallaan, niin kannattaa kertoa, että sen taivaspaikan saa lunastettua vähemmälläkin kärsimyksellä.
Jos tosiaan ekalla omistajalla, niin ei siitä enää kannata ainakaan luopua vaan kelaa sen miljoonan täyteen.

@Lonewolf

FinToys ryhmässä juttua 1gen Avensiksesta, oli katsastuksessa kirjattu matkamittarin lukema 938tkm.

Hehe.
Myin tuollaisen pois 15v sitten noin kolmella tonnilla, mittarissa oli muistaakseni vain 335tkm. Ostaja tuli 250-300km päästä, heillä olisi ollut melkein naapurissa samanlainen samaan hintaan mutta ei kelvannut 🤷🏼‍♂️ Olihan sillä rullattu 300tkm enemmän mutta eihän sillä noissa ole mitään väliä.
Edit. Olen monesti miettinyt miten paljon olisin säästänyt jos ajaisin sillä vieläkin. Olisi ollut enemmän käytettävissä viinaan ja naisiin.

Myin tuollaisen pois 15v sitten noin kolmella tonnilla, mittarissa oli muistaakseni vain 335tkm. Ostaja tuli 250-300km päästä, heillä olisi ollut melkein naapurissa samanlainen samaan hintaan mutta ei kelvannut 🤷🏼‍♂️ Olihan sillä rullattu 300tkm enemmän mutta eihän sillä noissa ole mitään väliä.
Edit. Olen monesti miettinyt miten paljon olisin säästänyt jos ajaisin sillä vieläkin. Olisi ollut enemmän käytettävissä viinaan ja naisiin.
Yks päivä linkitin sen ikiliikkuja Carinan, meni vajaalla 800 eurolla. Siinäkin jumalaton määrä halpoja kilsoja jäljellä.

Edellisellä sivullahan puhuttiin pervoja! Täytyy napata vielä parin sormen verran Lagavulinia niin olen valmis kaikkeen.
Kaikenlainen pervoilu on offarilaisille täysin normaalia toimintaa. Viikonlopun lähestyessä puheeksi otetaan perinteen mukaisesti alkoholijuomat ja tissit.
Salilla kuntopyörää polkiessa puutuu paikat.
Nuohan ovat yleisesti äärimmäisen epämukavia, jopa tuskallisia.

Back
Ylös Bottom