Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hiki, paska ja viina eivät aiheuta samanlaisia yliherkkyysoireita kuin kemikaalien hajusteet.

Mielestäni itse en haise hieltä, paskalta ja viinalta, vaikka en käytä hajustettuja tuotteita tai hajuvesiä.
Itse hikoilen aika paljon etenkin kainaloista ja se on vain harmillinen ominaisuus. Ei se hikoilu katoa sillä, että uin parfyymissa tai laitan kainaloon jotain kemikaaliseosta.

Tai no monella deodorantilla ja antiperspirantilla on se ikävä ominaisuus näin herkkäihoisen kannalta, että iho alkaa kutiamaan.

vesisika_parturissa.gif

@Kajsna

Ystävätär oli kahden viikon lomalla. Unirytmi kääntyi niin, että lopulta meni nukkumaan klo 6.30. Hänelle sopisi yötyö.
Mulla ei olekaan mitään hätää! Jossain vaiheessa menin puoli kolme nukkumaan, heräsin kympin jälkeen. Nyt alkanut pikku hiljaa hiipiä normaalimpaan, yhden aikoihin nukkumaan ja puoli 9 ylös. Pari tuntia työrytmistä jäljessä.

Tänään tulee hieman lisää Perintöä, kun käyn sulkemassa kuolinpesän pankkitilin. Onneksi, koska kyllä sitä on jotenkin mennytkin ihan uskomaton määrä esim huonekaluihin, plastiikkakirurgiaan, sähköpolkupyörään, silmälaseihin ja kissan terveydenhuoltokuluihin.

Mitä ihmettä minä sitten teen, kun kaikki on loppu 😢 Juuri kun oppii leveään elämään, niin edessä on pelkkää kurjuutta ja köyhyyttä.

Mitä ihmettä minä sitten teen, kun kaikki on loppu 😢 Juuri kun oppii leveään elämään, niin edessä on pelkkää kurjuutta ja köyhyyttä.

pistä loppuperintö porsimaan nukedukemin ohjeilla, kaikki peliin!

nautiskelet vain osingoista sitten

Miksikä nuita käyttää jos ei haise pahalle?

sikis, että koskaan kukaan vosu ei ole sanonut Minulle että tuoksut hyvälle ellen ole käyttänyt jotain hajuvettä

ja se on mukava kuulla

Back
Ylös Bottom