Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sillälailla, että en ole enää qt:n omistaja

myin pitkästä kaikki pois

#mätkyjäototellessa

Ei-maksettu mainos, Giljotti. Perinteinen loukku jättää liian usein kitumaan, useimmista muista lähtee vain syötti kävelemään. Giljotti on ainoa löytämäni malli, joka sekä toimii että tappaa aina kerrasta.

katso liitettä 261145
On just tämä käytössä. Kaksi viimeistä ei ole kuollut heti, eilinen kolisteli parikymmentä minuuttia 🥺 ei vaan kyennyt itse mitään tekemään..

olenko nähnyt unta vai oliko jopa niin, että huoneistossa majailevan kissan haisu karkottaa hiiriä

On myös tehokas pikkulintuja saalistamaan.

Itse olen saanut vasta yhden, mutta laaki ja vainaa oli silloinkin.

On just tämä käytössä. Kaksi viimeistä ei ole kuollut heti, eilinen kolisteli parikymmentä minuuttia 🥺 ei vaan kyennyt itse mitään tekemään..

Ihme hiiriä sitten sinulla. Seuraava ratkaisu olisi varmaan kissan hankkiminen.

Jumalauta.

"Reserviajoneuvoksi soveltuvien ajoneuvojen osalta sekä Puolustusvoimilla että auton huutokaupasta ostaneilla siviileillä olisi määrätyn ajan verran kielto myydä ajoneuvoa ulkomaille. Auton omistaja saisi reserviajoneuvoksi rekisteröinnin myötä vastineeksi esimerkiksi verohelpotuksia auton ylläpitoon ja käyttöön liittyen, Mäenpää selvensi.

Järjestely olisi kaikin puolin hyödyllinen eri osapuolille. Puolustusvoimien entinen autokanta ei karkaisi ulkomaille, joten autoja olisi nopeastikin saatavissa reservistä mahdollisen kriisin sattuessa kohdalle.

– Reserviajoneuvorekisteri säästäisi myös Puolustusvoimien rahallisia resursseja, kun maastoajoneuvoista pitäisivät huolen halukkaat ja motivoituneet suomalaiset yksityishenkilöt, kansanedustaja huomautti"

Jumalauta!

Kaikkien aikojen ehdotus.

Henk koht voin kyllä lunastaa esim pari-kolme XA-vaunua.

ae4753bc-991e-4622-8d12-54921d026cdc

Ja @Doctor feelgood ottaa ainakin yhden.

Hyi helvetti. Äsken taas hiiri loukussa roskiskaapissa, mutta ei taaskaan kuollut heti, nyt mekasti pitkään 😢 pakko hankkia joku tehokkaampi loukku, ihan hirveää että joutuvat kärsimään. Hyvästi yöunet.
https://www.puuilo.fi/otokka-sahkoinen-hiirenloukku-4

Tuon tyylisistä ainakin positiivisia kokemuksia kuullut useammasta torpasta. Pitäisi itsekin hommata kokeiluun.

Aamuaerobinen suoritettu uimalla, pari kierrosta saunaa ja kaffet äiteen kanssa. Siitä sit fitness-kebabit nasseliin Kauppahallissa ja kotiin tirsoille. Tiedossa vielä kova kyykkytreeni niin parempi levätä jotta on skarppina.

Voisin ottaa sergein. Ampuisin joka helvetin tietokoneen lähistöltäni paskaksi. Koko aamu mennyt yhden kululaskun tekemiseen kun mikään ei toimi ja kaikki on kielletty.
Kyse oli lähinnä ajoneuvoista mutta toki Sergeikin olisi hieno.

Back
Ylös Bottom