Aivan parasta.ei kovin jouluusta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan parasta.ei kovin jouluusta
Petteri menee jonon ekana ja hällä on parhaat jarrut #punakuonoPetteri
Joo, viime viikolla tiesin viimeksiTiiättäkö kun menee hierottavaksi ja ei tiedä hakattiinko sut vai hierottiinko...? No 6e tunnin nyrkkeilysäkkinä oleminen.
Mä aina odotan talvipäivän seisausta, mulle se on vuoden kohokohta.Historiaa tuntevana herrasmiehenä @no-body voisi valistaa meitä jouluisista juopotteluperinteistä?
Ennen kuin kristinusko tuli ja pilasi kaiken, talvipäivänseisauksen juhlinta taisi olla muissa Skandinavian maissa vuoden isoimpia juhlia ja juhlinta railakasta. Jos en ole käsittänyt vääriin, meillä metsäsuomalaisilla kekri oli tärkeämpi juhla![]()
Historiaa tuntevana herrasmiehenä @no-body voisi valistaa meitä jouluisista juopotteluperinteistä?
Ennen kuin kristinusko tuli ja pilasi kaiken, talvipäivänseisauksen juhlinta taisi olla muissa Skandinavian maissa vuoden isoimpia juhlia ja juhlinta railakasta. Jos en ole käsittänyt vääriin, meillä metsäsuomalaisilla kekri oli tärkeämpi juhla![]()
Kuusesta puuttuu enää KISSA
Mä aina odotan talvipäivän seisausta, mulle se on vuoden kohokohta.
Juontuu siitä että mä kärsin pahoin pimeydestä ja talvipäivän seisaus on mulle se piste mistä mä tiedän että kohta helpottaa, tammikuussa jo alkaa helpottaa
Ikävä kuulla, että kaamos vaikuttaa noin negatiivisesti.Mä aina odotan talvipäivän seisausta, mulle se on vuoden kohokohta.
Juontuu siitä että mä kärsin pahoin pimeydestä ja talvipäivän seisaus on mulle se piste mistä mä tiedän että kohta helpottaa, tammikuussa jo alkaa helpottaa

Minä haluaisin juhlia talvipäivänseisausta hyppimällä alasti nuotion ympärillä, mutta kukaan ei ole vielä suostunut kaveriksi mukaan ☹Mä aina odotan talvipäivän seisausta, mulle se on vuoden kohokohta.
Onhan näitä kohokohtia ollut muitakin:
![]()
Oulun sellutehtaalla jouluseisokki
Stora Enson Oulun sellutehtaalla pidetään jouluseisokki 22. - 27. joulukuuta. Tuotannon alasajotoimet aloitetaan tiistain ja keskiviikon välisenä yönä kello kaksi alkaen. Tuotanto pysähtyy keskiviikkoaamuna.www.kaleva.fi
![]()
Jättiseisokki pysäyttää Nesteen Porvoon jalostamon
Neste Oilin Porvoon jalostamo pysähtyy suunniteltua huoltoseisokkia varten huhtikuussa.www.kaleva.fi
Tänä vuonna pimeyden lisääntyminen on ahdistanut vähemmän mitä moniin vuosiin, vaikka elämässä on tällä hetkellä paljon enemmän epävarmuustekijöitä. Tiettyjen, hyvinkin tärkeiden asioiden kohdalla on tapahtunut niin paljon positiivista kehitystä ettei vaikkapa parisuhteen puuttuminen haittaa juuri lainkaan.Mä aina odotan talvipäivän seisausta, mulle se on vuoden kohokohta.
Mikä tuo tuollainen lääke on? Tänä vuonna ei oo ollut ihan pahin loppuvuosi, aikainen lumentulo helpottaa kyllä oireita, mutta menee tämä loppuvuosi silti ihan zombienaIkävä kuulla, että kaamos vaikuttaa noin negatiivisesti.Ei se itsellenikään ikinä mikään ilostuttava aika ole, tänä vuonna pärjäsin onneksi ilman serotoniinin takaisinottajan estäjää. Lämmin halaus, iloitaan päivän pitenemisestä!
![]()
Tämä vuosi on kyllä ollut selkeämpi. Silti oon vähän miettinyt että jos asuisi loppuvuoden aina sloveniassaTänä vuonna pimeyden lisääntyminen on ahdistanut vähemmän mitä moniin vuosiin, vaikka elämässä on tällä hetkellä paljon enemmän epävarmuustekijöitä. Tiettyjen, hyvinkin tärkeiden asioiden kohdalla on tapahtunut niin paljon positiivista kehitystä ettei vaikkapa parisuhteen puuttuminen haittaa juuri lainkaan.
Ps. Missä tennishame-kuva viipyy?
Yotalla ajettu nyt 100km koeajoa ja pienten kiristelyjen ynnä säätämisten jälkeen kaikki tuntuu pelaavan.Onhan näitä kohokohtia
Juoksentelin alasti avantoon jätkänkynttilöiden välistä! Melkein sama asia!Minä haluaisin juhlia talvipäivänseisausta hyppimällä alasti nuotion ympärillä, mutta kukaan ei ole vielä suostunut kaveriksi mukaan ☹