Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paitsi että tullamore on jennaa parempi perusirkku
On tietysti. Maistappas sokkona kolmea neljää irkkua, että miten hyvin oot kartalla miten se Tullamore on paras / parempi. Tai edes sen Jamesonin kanssa sokkona rinnan.

Ja noissa juomasekoituksissa ei ole pikkunyansseilla tuon taivaallista väliä, kunhan on peruslaadukas tuote.

Viimeksi muokattu:
Olen syönyt tänään ainoastaan suklaakonvehteja. Olisikohan täysi suklaadieetti hyvä idea? Onhan siinä rasva-protsku-hiilari kaikki löytyy? Ainahan nuo dieetit jotain kikkailua jätetään jotain pois. Niin jättäisi kaiken muun paitsi suklaan.

Ojentajat punpissa työpaikkapunnertelua. Hyvä reppu olkain ommeltu tuolla tavoin pitkältä matkalta niin ei repeä. Jää muuten vaan pieneksi.
IMG_5357.webp

On tietysti. Maistappas sokkona kolmea neljää irkkua, että miten hyvin oot kartalla miten se Tullamore on paras / parempi. Tai edes sen Jamesonin kanssa sokkona rinnan.

Ja noissa juomasekoituksissa ei ole pikkunyansseilla tuon taivaallista väliä, kunhan on peruslaadukas tuote.
Mä oon niin paljon juonut näitä kumpaakin että varmasti erotan ne keskenään, ja Tullamoren mistä tahansa irkkuviskistä. Tullamoressa on oma makunsa kuten Jamesonissakin

Mä oon niin paljon juonut näitä kumpaakin että varmasti erotan ne keskenään, ja Tullamoren mistä tahansa irkkuviskistä. Tullamoressa on oma makunsa kuten Jamesonissakin
No, turhaan näistä palstalla kirjoittelee, mutta minä kyllä uskallan väittää, ettet varmasti erota sokkona sitä Tullamorea luotettavasti, kun sulla on yhtään isompi joukko niitä irkkuja mukissa, etkä tiedä mitä juot.

Kannattaa kokeilla. Se oma makuaisti on hyvin harvalla niin tarkka kuin kuvittelis ja se vaan vaikuttaa ihan hemmetisti makukokemukseen, kun tiedät mitä juot.

mutta minä kyllä uskallan väittää, ettet varmasti erota sokkona

kerran tehtiin olutttesti, ei erottanut toisistaan ykköstä, kolmosta tai nelosta, merkeistä puhumattakaan!

en ole aivan varma tunnistinko alkoholitontakaan, ehkä, saattaa olla että en

testin lopuksi piti valita paras: siksi valitsin sen olvin perus kolmoisen, en etes sandelssia!

kerran tehtiin olut testi, ei erottanut toisistaan ykköstä, kolmosta tai nelosta, merkeistä puhumattakaan!

en ole aivan varma tunnistinko alkoholitontakaan, ehkä, saattaa olla että en
Joo, ihan sama homma noiden kotimaisten vaaleiden lagereiden kanssa. Niissäkin on aina joku oma suosikki ja muut on ihan paskaa, mutta laitetaanpa viis, kuus niitä lagereita vierekkäin ja juodaan sokkona, niin kummasti ne erot kapenee.

Joo, ihan sama homma noiden kotimaisten vaaleiden lagereiden kanssa. Niissäkin on aina joku oma suosikki ja muut on ihan paskaa, mutta laitetaanpa viis, kuus niitä lagereita vierekkäin ja juodaan sokkona, niin kummasti ne erot kapenee.
Uskallan mennä sen verran väittämääsi vastaan, että Koffin kykenee jokainen erottamaan joukosta, sikäli kun maistuu pääasiassa vedelle, ei niinkään oluelle.

Tee se itse ja säästä:
1. Astu suonsilmäkkeeseen niin, että kumppari haukkaa vettä.
2. Kaada kumppariin oman valintasi mukaan kirkasta viinaa, tärpättiä tai bensaa.
3. Kaada valmis juoma glencairn-lasiin.

😁

Meidän pitäisi Sylvin kanssa lähteä maistelumatkalle Irlantiin tai Skotlantiin. Ihan olisi tällainen tarve. Yleissivistyksellisistä syistä. 😅

Back
Ylös Bottom