Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lumimyrskyä tuppaa. Kylmä keli. Tämä yö pitäisi vielä valvoa.
Täällä soi Corona: Babe babe why can't we just stay together. On tunnelmaa.

Viimeksi muokattu:
Kukas kyseli siitä mun auton akkutestistä? En saanut autoa tänään, mutta kerrottiin että akut on irrotettu, putsattu, tarkistettu ja tiiviistetty ja mitähän muuta, oli pieni kielimuuri kun en muista kaikkea.
Meni kuitenkin kauemmin kuin se yksi päivä.

Mä maksan euroja siitä että traktori tekee mun asfalttipihan ja pihatien lumityöt. Mutta esim tänäänkin tuli vasta klo 12. Et jos oikein paha myräkkä iskee niin ei tarvi miettiä töihin lähtöä lainkaan ennen auraa 😁 nyt ei onneksi oo semmosia määriä luvattu ettei autolla pihasta pääsis mut kyllä mulle tää määrä lunta jo riittäisi, joulukuun alkuun ..

Kukas kyseli siitä mun auton akkutestistä? En saanut autoa tänään, mutta kerrottiin että akut on irrotettu, putsattu, tarkistettu ja tiiviistetty ja mitähän muuta, oli pieni kielimuuri kun en muista kaikkea.
Meni kuitenkin kauemmin kuin se yksi päivä.
On se sitten vähän perusteellisempi akkutarkistus.

Minä pidän enemmän nurmikonleikkuusta kun lumitöistä. Nurmikko ei karkaa mihinkään, sen voi ajella kun on sellainen fiilis. Lumityöt taas hoidettava yleensä heti. Joskus muistan kun oli kauhea lumipyry koko yön niin piti herätä tuntia aiemmin tekemään lumityöt että pääsi pihasta ja ehti kuudeksi töihin 🥴 nykyisestä pihasta pääsee sentään alamäkeen, parin vuoden aikana muistaakseni vaan kerran juttunut pihatielle, mut sekin oli transitilla.

Back
Ylös Bottom