Sniffari
Äitisi valinta
Onko täällä kuuluisa läheisyyden puute jollakin?
Anteeksi teille, suuruuden ja valon tuoja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko täällä kuuluisa läheisyyden puute jollakin?
Ei tässä mitään aerobiccia harrasteta.kympin sarjoista. Kutoset on vielä helppoja.
Luin joskus 16-17v ikäisenä podi-lehdestä Lee Priestin tekevän jalkatreenin loppuun 100 toiston sarjan hack-kyykkyä. Pitihän sitä tietysti kokeillaEi tässä mitään aerobiccia harrasteta.
Ei onnistu enää tässä iässäLuin joskus 16-17v ikäisenä podi-lehdestä Lee Priestin tekevän jalkatreenin loppuun 100 toiston sarjan hack-kyykkyä. Pitihän sitä tietysti kokeilla
Ikinä en tainnut saada sataa toistoa täyteen, mutta sellainen 50-70 toiston sarja jalkaprässiä tai hackia on loistava tapa ottaa viimeiset mehut irti jaloista. Vaatii tietty jonkinlaiset voimatasot jotta mekaaninen kuorma on riittävän suuri.
Nyt loppuu off-topic ja takaisin on-topic, illalla:
#palaa
#on
#vähänsipsejä
Kyllä mä muuten tietty mutta kun polvet ei kestäEi onnistu enää tässä iässäsata kyykkyä ilman tankoakin on jo aika hapokasta. Puhumattakaan hakista!
askelkyykyt
Ottakaa @Max131 :sta mallia ja lähipubiin nostelemaan tuoppia kyykkyjen sijasta!
Olen nyt kattonut 12,5 tuntia kissaviteoita putkeen.
Ilmoittaudun itse.
Maxi on selkeästi ammattimies. Korjasin kuitenkin kirjoitusasun oikeaksi, se on Verneri.Ite aattelin ottaa eka löysät pois verneRillä
That's affirmative.Tänään kyykky, bulgarialainen kyykky ja askelkyykyt sekä varmuuden vuoksi vielä takareiden koukistus ja joku sopiva eristävä pakaraliike ja kuva tennishameessa. Olisko se siinä![]()
Joskus prässillä tuota harrastin.Luin joskus 16-17v ikäisenä podi-lehdestä Lee Priestin tekevän jalkatreenin loppuun 100 toiston sarjan hack-kyykkyä. Pitihän sitä tietysti kokeilla
Ikinä en tainnut saada sataa toistoa täyteen, mutta sellainen 50-70 toiston sarja jalkaprässiä tai hackia on loistava tapa ottaa viimeiset mehut irti jaloista. Vaatii tietty jonkinlaiset voimatasot jotta mekaaninen kuorma on riittävän suuri.
Nyt loppuu off-topic ja takaisin on-topic, illalla:
#palaa
#on
#vähänsipsejä
Meillä on viikonloput ollut harrastevapaita, mutta tässä marras-joulukuussa on viikoilla illoissa ollut konsertteja eri kokoonpanoilla ja bänditreenejä kavereiden kanssa. Vaikka meillä ei tuo liikunta oo se juttu, niin oon kans tyytyväinen, että jälkikasvulle musiikki on noin tärkee harrastus.Lasten harrasteviikonloppu aloitettu kyydittämällä ensimmäinen seitsemäksi kisareissulleen. Saa ihan miettiä tätä aikataulutusta, mutta lämmittää mieltä aktiiviset lapset.
View: https://www.youtube.com/watch?v=8BkYKwHLXiU
Tuo piisi soi Haminan ja Kajaanin mehtissä 1998.
Sylvin kanssa oltiin hakemassa natsoja