Totta tämäkin. Toki nämä pussihousu jopparit ei koskaan siirrä autoa nimilleen, tai ota sille vakuutuksia tai maksa veroja, joten jos et heti ole itse aktiivinen ja ilmoita trafille todistelujen kera, että auto ei enää ole sinun, niin sit saat selvittelyn riesan myöhemmin kaikkien kivojen maksujen muodossa. Tuohon päälle viel muutamat ylinopeussakot tolppakamerasta, niin kylläpä taas naurattaa.Myyt auton tuolla hinnalla, ja sitten seuraavana päivänä soitetaan että siinä olikin sitä ja sitä vikaa ja olet velkaa heille.
Juu, vähänlaisesti on tullut itselläkään myytyä autoja viime vuosina, tämä Honda on just semmonen rajatapaus, et vaihdossa se ois menny ilmaiseksi, mutta sit toisaalta ei tuo niin raato kunnossa ole, et suoraan paaliinkaan kannattais roudata.Tän takia en itse myy enää koskaan autoa. Ainoa auto mitä oon koittanut kaupata itse joskus parikymmentä vuotta sitten, vanha Mazda. Useampi mies soitteli siitä ja ois tyyliin pitänyt heille maksaa että hakevat pois. Oikeasti olivat todella töykeitä ja ois pitänyt olla priimaa maalipintaa ym. Siitä vittuuntuneena manasin mokomaa romua duunin kahvitauolla ja luettelin siinä samalla auton kaikki viat. Pomo huusi huoneestaan että hän ostaa sen pyydetyllä hinnalla koska ei ole muualta koskaan saanut noin rehellistä vikalistaasen jälkeen autot on menneet vaihdossa tai lunastukseen (3kpl).
Hinta tälle on asetettu suomen halvimmaksi ajokuntoisista autoista ja ilmoituksessa kyl mainitaan tunnetut viat ja ruostevauriot heti kärkeen, mutta silti vaikuttaa siltä, että uutta autoa on jokainen tulossa ostamaan parilla sadalla eurolla. Romu-ukko maksaa toisaalta saman ja silloin ainakin tietää, että perästä ei enää kuulu.