Kerran oon ite käyny lounasaikaan ja aika monipuolinen oli tarjonta.Se olis jämäkkä. Saakohan arkena keittolounasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerran oon ite käyny lounasaikaan ja aika monipuolinen oli tarjonta.Se olis jämäkkä. Saakohan arkena keittolounasta?
Ilmeisesti Rönö on tuolla the place to be kun pinkka on kunnossa.
Entäs.Käsittääkseni tuon lajin olemus että saat laskettua rintaa hipaisemaan ja sitten pikkusen matkaa itse ylös ja korkeintaan kolmen varmistajan avuin ylös = hyväksytty nosto.
Hamina on kyllä kesällä kiva! Sotilasajoneuvot kuuluvat katukuvaan päivittäin ja lenkkeilevät RUKin pojatMä voisin muuttaa Turkuun, Tampereelle tai Haminaan. Siis miljöön puolesta.
Mutta ei mulla oo jääny huonoa kuvaa lahdestakaan.
Mieluusti asuisin veden äärellä
Tääl ollaan. Yövuoro. 12h.#väijy
Joo ei yhtään haittaa lenkkeilevät sotilaspojatHamina on kyllä kesällä kiva! Sotilasajoneuvot kuuluvat katukuvaan päivittäin ja lenkkeilevät RUKin pojat
Minä voisin miljöön puolesta asua esim Hangossa, Raumalla tai jossain Kemiössätai sitten ihan pohjoisessa. Tai ulkomailla
![]()
Pitääkö olla meri vai riittääkö järvi? Mulla olis Lohjalla kolmio vuokran/myyden, hyvään pakkis hintaan!Joo ei yhtään haittaa lenkkeilevät sotilaspojatRauma, Hanko on varmasti myös ihania, voisin kuvitella että tammisaarikin. Pitäisikin ens kesänä tehdä road trip noille suunnille
Ei. Kaikenlaista yrittäjää toki on mutta jos katsoo asiaa esim siltä kantilta paljonko on tehty hilloa niin aika harvassa on "keekit"Genreä yhtään väheksymättä. Eikös noita ibejä ja keekkejä tule kuin sieniä sateella.