Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hamburilainen, Minun tyyliin

IMG_7147.webp

Olin luullut että penkkipunnerryksessa kuuluu nostaa tanko ylös, mutta ilmeisesti olen erehtynyt.

Käsittääkseni tuon lajin olemus että saat laskettua rintaa hipaisemaan ja sitten pikkusen matkaa itse ylös ja korkeintaan kolmen varmistajan avuin ylös = hyväksytty nosto.

Miks nyt mainostetaan täällä jotai stetareita? Huijausta.

Saaristokaupunki ihan jees, jos on jäätävän iso rantakämppä, mieluusti Kärängästä tai Matkusniemestä. Muuten se on koirankoppia täynnä ja palvelut kaukana.
Ilmeisesti Rönö on tuolla the place to be kun pinkka on kunnossa.

Miettinyt kyllä, että Kuopion alue voisi olla kiva loppusijoituspaikka eläkkeelle päästyämme. Olisi kalakukkoakin aina saatavilla.

Ehkä kuitenkin se keskisempi Eurooppa 🤷‍♂️

Kuopio vois olla ihan potentiaalinen kaupunki, jos tarvis johonkin muuttaa. Tre toinen, mutta alkaa olemaan sillä rajalla, että alkaako olemaan liikaa ison kaupungin ongelmia..

Ulkomailla asumisesta en tiiä.. mut joululomalla pitää ehkä tehdä joku muutaman päivän ekskursio johonkin. Kun tietäs vaan mihin. Ja milloin. Ja miksi.

Mä voisin muuttaa Turkuun, Tampereelle tai Haminaan. Siis miljöön puolesta.
Mutta ei mulla oo jääny huonoa kuvaa lahdestakaan.
Mieluusti asuisin veden äärellä

Ilmeisesti Rönö on tuolla the place to be kun pinkka on kunnossa.

Miettinyt kyllä, että Kuopion alue voisi olla kiva loppusijoituspaikka eläkkeelle päästyämme. Olisi kalakukkoakin aina saatavilla.

Ehkä kuitenkin se keskisempi Eurooppa 🤷‍♂️
Rönö on arvokasta, mut kyl noilla Saaristokaupungin rantakämpillä on hintaa kiitettävästi. Onneksi ei rahat riitä, niin ei ole ongelmaa näiden kanssa! 😅

Hyvin ollaan Sylvin kanssa Kuopijjossa pärjätty! Saattaa sinne joku uusikin asukas sopia joukkoon!

Back
Ylös Bottom