Tulinen mutta lyhyt romansssi.
myös äärinmäisn yksipuolinen #niinaina
olisi nimittäin saanut laskeutua pakaroillaan kasvoilleni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulinen mutta lyhyt romansssi.
Esim:ja pyydät illalla syömään sun luo.
hamburilainen, Minun tyyliin
sehän on todella viihdyttävä laji verrattuna esim johonkin vormuloihinjenkkien naamaan läpsimiskisalle,
Miks nyt mainostetaan täällä jotai stetareita? Huijausta.Nyt alkoi kahden kuukauden loma! Ottipa koville!
Olin luullut että penkkipunnerryksessa kuuluu nostaa tanko ylös, mutta ilmeisesti olen erehtynyt.
Miettikääpä jos vokotille olis tarttunut minimanista paisti matkaan.Ääs-marketissa oli sisäpaisti tarjouksessa.
katso liitettä 260650
Joo, formulat on kyllä kanssa aika pohjalla.sehän on todella viihdyttävä laji verrattuna esim johonkin vormuloihin
Maisema avomerellä on kyllä äärimmäisen monipuolinen.Avomeripurjehdus ehkä päihittää formulatkin, kun siinä vaihdu edes maisemat.
Ilmeisesti Rönö on tuolla the place to be kun pinkka on kunnossa.Miks nyt mainostetaan täällä jotai stetareita? Huijausta.
Saaristokaupunki ihan jees, jos on jäätävän iso rantakämppä, mieluusti Kärängästä tai Matkusniemestä. Muuten se on koirankoppia täynnä ja palvelut kaukana.
Kuitenkin kävelymatkan päähän Kaivurista..?Kuopio vois olla ihan potentiaalinen kaupunki, jos tarvis johonkin muuttaa.
Se olis jämäkkä. Saakohan arkena keittolounasta?Kuitenkin kävelymatkan päähän Kaivurista..?
Rönö on arvokasta, mut kyl noilla Saaristokaupungin rantakämpillä on hintaa kiitettävästi. Onneksi ei rahat riitä, niin ei ole ongelmaa näiden kanssa!Ilmeisesti Rönö on tuolla the place to be kun pinkka on kunnossa.
Miettinyt kyllä, että Kuopion alue voisi olla kiva loppusijoituspaikka eläkkeelle päästyämme. Olisi kalakukkoakin aina saatavilla.
Ehkä kuitenkin se keskisempi Eurooppa![]()