Koska sihvosen kans podcast tulee ulos toivottavasti on pitkä podcast 2h vähintääOn ja verrattain paljon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska sihvosen kans podcast tulee ulos toivottavasti on pitkä podcast 2h vähintääOn ja verrattain paljon.
Olisi mielenkiintoista nähdä hauistreeni josta palautuu 7 päivää?Kyllähän se on helposti mahdollista, vaan järkeä siinä ei ole.
Leuanvedossa saan käteni helposti semmoiseen tilaan, että seuraavaa treeni tuntuu kehittävältä vasta viikon päästä. Tosin yritän olla ensisijaisesti siima juoksija, en iso kehonrakentaja.Olisi mielenkiintoista nähdä hauistreeni josta palautuu 7 päivää?
Tai voihan tehdä 2h putkeen niin että saadaan hirveä tulehdus aikaan mutta niin että se olisi pitkällä aikavälillä kehittävää?
Tästä hyvästä pitäisi antaa elin ikäinen porttikielton koko internetiin.Utti ei niinkää kiinnosta.
Älä nyt perkele sentääTästä hyvästä pitäisi antaa elin ikäinen porttikielton koko internetiin.
No tässä tapauksessa kyllä mutta tavoitteelliselle lihasmassaa kehittävälle viikon palautuminen vaikka hauistreenistä kuulostaa hullultaLeuanvedossa saan käteni helposti semmoiseen tilaan, että seuraavaa treeni tuntuu kehittävältä vasta viikon päästä. Tosin yritän olla ensisijaisesti siima juoksija, en iso kehonrakentaja.
On kyllä Mikellä komea kunto ja tätä ei selitetä sillä että dietannut ja vain reenannut enemmän.
No usko mitä uskot, mutta ainoat isot muuttujat on treenimäärien nostaminen melkein triplatasolle ja ruokavalion ankara karsiminen. Ja enköhän mä tämän tiedä paremmin, joten ei asiasta enempää. Luuleeko joku, että mä olen vedellyt kaikki nää vuodet natikkana nää massat tauluun jotka dieetillä tuli esiin? Oon painanut aikanaan 117kg kamalilla lääkkeillä, mulla on melkoisesti lihasmuistia auttamassa tässä. Ei teistä kukaan saa tämmöistä kehitystä esim rintaan lyhyessä ajassa mitä mä saan nyt ja syy on ainoastaan lihasmuisti tuon lihasryhmän osalta. En saisi itsekään kun rintaa ei oikein voi nakuttaa samaa määrää mitä olkapäitä.Eiköhän vähän siihen lisätty anaboliakin kiertoon dietille, muuten ei me vanhat saliukot saada juurikaan mitään kehitystä aikaiseksi
Lisään nyt vielä et puhe oli siitä millanen etu tulee ku ei ole työ haittamassa harrastuksia
Miten romanibodareita on niin vähän sitten?
Eiköhän tuo Loserin kommentti ollut kulahtanut mustalaisvitsi..Ootko nähny paljon mustalaisia liiviporukoissa yleensäkkin vai mihin perustat kysymyksen?
Ei tietty mikään kisatilanne, mutta aika kovalta näyttää kunto todella kovan kaverin vierellä. Onko tullut edes leikiteltyä mielessä, että kerran kokeilisi huvikseen mitä tulosta nyt saisi jos laittaisi korvaushoitoannokset tuonne kisailijasuuntaan? Eipä toki siinä järkeä ole jos ei kisaa. Mutta monia juttuja on kiva tehdä vaikkei niissä järkeä olekaan.
Kyllä kuule monta kertaa, mutta mun paino nousis varmaan sinne 96-100kg, niin tiedän miltä tuntuu olla 100kg rasvaisemmassa kunnossa, niin lihaksikkaammassa isommat setit alla ei varmaan yhtään iisimpi olla. Että tuskin alan nostamaan painoa. Eikä mun tarttis kun mennä sinne 700mg paikkeille.Ei tietty mikään kisatilanne, mutta aika kovalta näyttää kunto todella kovan kaverin vierellä. Onko tullut edes leikiteltyä mielessä, että kerran kokeilisi huvikseen mitä tulosta nyt saisi jos laittaisi korvaushoitoannokset tuonne kisailijasuuntaan? Eipä toki siinä järkeä ole jos ei kisaa. Mutta monia juttuja on kiva tehdä vaikkei niissä järkeä olekaan.
Takamaa on vässykkä, eritavoin yrittää pitää itseään pinnalla ja lyö aina asiaan kuin asiaan kiinni kun mahdollista on siitä jotenkin hyötyä. Perus some huoraaja tänä päivänä. Pahoittelut avautumisesta.Mitä mieltä oot Mike tuosta kritiikistä Takamaalta, miten suhtauduit siihen nesteen kertymiseen?
Tehdään sillai, ettei isketä takaisin ollenkaan, vaan antaa noiden puhua, varsinkin jos ne hyökkää vain mua vastaan. Lienee Tomilla vaan väärinkäsitys tossa. Tai jos joku halua tukea tai puolustaa mua, niin laittaa sitten viestiä ko. henkilölle.Takamaa on vässykkä, eritavoin yrittää pitää itseään pinnalla ja lyö aina asiaan kuin asiaan kiinni kun mahdollista on siitä jotenkin hyötyä. Perus some huoraaja tänä päivänä. Pahoittelut avautumisesta.
Selvä homma ja pahoittelut, viestini voi poistaa koska ei tuo lopulta mitään arvokasta tähän ketjuun, oma purkautuminen kyseessä vain.Tehdään sillai, ettei isketä takaisin ollenkaan, vaan antaa noiden puhua, varsinkin jos ne hyökkää vain mua vastaan. Lienee Tomilla vaan väärinkäsitys tossa. Tai jos joku halua tukea tai puolustaa mua, niin laittaa sitten viestiä ko. henkilölle.
Ajattelin vain, että jos kiellän kaikki negatiiviset hyökkäykset itseäni vastaan Pakkotoistolla niin voitais noudattaa samaa kaavaa muiden kohdalla. Jos täällä ei ole kirjoitettu, niin ei aleta ruotimaan täällä. Koitan itse parhaani mukaan antaa noiden vaan olla, sillai saan karsittua sitä negatiivista elämästäni, aloitin sellaisen projektin. Siihen liittyy vahvasti myös oma ulosanti, joka on vaikea keissi, mutta ainaskin tunnistan ongelman omalla kohdallani ja siihen voin vaikuttaa, siihen en voi vaikuttaa jos mua maalitetaan jossain muualla.
Sillä on yllättävän iso merkitys miten itse päättää suhtautua asioihin. Ottaako kierroksia vai antaako olla. Jos kierroksia haluaa ottaa niin syitähän löytyy päivässä vaikka kuinka monta. Itselle se on lopulta vaan aika paljon helpompaa kun antaa olla ja keskittyy omaan juttuun.Tehdään sillai, ettei isketä takaisin ollenkaan, vaan antaa noiden puhua, varsinkin jos ne hyökkää vain mua vastaan. Lienee Tomilla vaan väärinkäsitys tossa. Tai jos joku halua tukea tai puolustaa mua, niin laittaa sitten viestiä ko. henkilölle.
Ajattelin vain, että jos kiellän kaikki negatiiviset hyökkäykset itseäni vastaan Pakkotoistolla niin voitais noudattaa samaa kaavaa muiden kohdalla. Jos täällä ei ole kirjoitettu, niin ei aleta ruotimaan täällä. Koitan itse parhaani mukaan antaa noiden vaan olla, sillai saan karsittua sitä negatiivista elämästäni, aloitin sellaisen projektin. Siihen liittyy vahvasti myös oma ulosanti, joka on vaikea keissi, mutta ainaskin tunnistan ongelman omalla kohdallani ja siihen voin vaikuttaa, siihen en voi vaikuttaa jos mua maalitetaan jossain muualla.
Kuulostaa hyvältä Mike. Muutoksia pystyy elämässä tekemään niin kauan kuin elossa. Jokaisella ihmisellä on aina parannettavaa elämässään ja töitä niiden eteen voi tehdä niin kauan kuin henki kulkee. Tämä elämä on oppimista ja kasvamista monessa asiassa. Kaikilla meillä omat heikkoudet ja niiden kanssa joutuu enemmän tekemään töitä. Positiivinen elämän asenne. Siihen olisi hyvä kaikkien pyrkiä.aloitin sellaisen projektin. Siihen liittyy vahvasti myös oma ulosanti, joka on vaikea keissi, mutta ainaskin tunnistan ongelman omalla kohdallani ja siihen voin vaikuttaa, siihen en voi vaikuttaa jos mua maalitetaan jossain muualla.