Palsta on anonyymi jossa keskustellaan myös omasta horkan käytöstä ja ostamisesta. Ihan ymmärrettävää ettei porukka halua kuvia ja tietojaan tänne laittaa. Kaikesta säälittävintä on huudella " tiedän kuka olet oikeasti. Minäpä olen sua isompi lällällää". Etsitään facesta joku kuva ja sen perusteella tehdään analyysi koko elämästä ja tiedetään kaikki lapsuudesta roinamääriin. Tiedän minäkin nimimerkkejä täältä oikeilta nimiltään. Ei silti tulisi mieleenkään huudella tänne toisten yksityisiä tietoja. Ihan vitun lapsellista. Ymmärtäisi ehkä 16v teineiltä.
Siksi koska vaadit muita laittamaan. Tiedät ihan hyvin ettei kukaan ala tänne kuvia laittamaan jotain todistaakseen.
Ps. Laitoin muuten kuvani viime viikolla ihan vittuillakseni. Eipä laittanut yksikään lällättelijä omaansa. Siinä se taas nähtiin.
Mitenkäs tämä on verrattavissa 9.5% rasvoihin. Onko muka mega temppu päästä noihin rasvoihin

? Varmaan jos lähtötaso on läski. Mulla on aina ollut nopea aineenvaihdunta ja kiristely helppoa. Nuorempana olin aina kireä ilman dieettejäkin. Tuohon 9.5 lukuihin dieettasin. Olisin päässyt alemmaksikin mutta olin jo niin kevyt ettei ollut enää järkevää.
Tuo tukki vertaus on huono. Jokainen tietää valheeksi jo siitä syystä että tulos on yli suomen enkan.