Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Taisi olla tämä video missä sanoi ettei aio enää uutta rokotetta hakea. On siis triplarokotettu ja uskonut länsimaiseen lääketieteeseen koko elämänsä mutta neljäs piikki ei enää kelpaa (vaikka suositeltaisiin).
Joo, mainitsi myös aloittaneensa verenpainelääkityksen. Antaa kyllä hyvin vahvasti rivien välistä sitä viestiä, että suurin osa jengistä voisi nyt piikit jo unohtaa.

Juurikin lauantaina nautittiin saunasta, uinnista sopivan lämpimässä järvessä ja grillattiin kaasulla kunnon burgerit. Lapset nautti kesän viimeisestä lämmöstä ja ne muistaa tuon(kin) viikonlopun toivottavasti lopun ikänsä kivana asiana.

Toi denialismihörhöily tähtää juurikin siihen että tuollaiset hyvät hetket demonisoidaan, ja mä vastustan sitä kynsin hampain. Ilmastonmuutos saattaa olla vaarallinen ja osa siitä saattaa olla ihmisen tekosia, mutta nyt pitäis median ja päättäjien edustajien tajuta pitää näppinsä erossa ihmisten arjesta. Jengiä kurjistetaan ihan tarpeeksi veroilla ja inflaatiolla, täytyykö vielä erikseen syyllistää siitä että nauttii elämästä.

Näitä outoja oireira on nyt monella, mutta selitys löytyy aina.

Jaa. Taisipa olla ensimmäinen kerta kun näin ihan virallisessa uutisessa käsitteen "miesten, naisten tai muunsukupuolisten".

Voihan veljet ..

Toi denialismihörhöily tähtää juurikin siihen että tuollaiset hyvät hetket demonisoidaan, ja mä vastustan sitä kynsin hampain. Ilmastonmuutos saattaa olla vaarallinen ja osa siitä saattaa olla ihmisen tekosia, mutta nyt pitäis median ja päättäjien edustajien tajuta pitää näppinsä erossa ihmisten arjesta. Jengiä kurjistetaan ihan tarpeeksi veroilla ja inflaatiolla, täytyykö vielä erikseen syyllistää siitä että nauttii elämästä.
...ttu, siinähän hörhöilevät. Mulla on pulssi pysynut vaihteeksi paremmin kurissa kun oon tsekkaillut uutisia max. kerran viikkoon. Pyrin ettei tulis avattua iltapaskoja ollenkaan. Telkkarista en ikinä katso uutisia. Radiosta kuulee joskus vahingossa. Mutjoo saisivat kertoa asioista pikkusen neutraalimmin.

Ps. Verot alas, bensan hinta alas, perkele!

Juurikin lauantaina nautittiin saunasta, uinnista sopivan lämpimässä järvessä ja grillattiin kaasulla kunnon burgerit. Lapset nautti kesän viimeisestä lämmöstä ja ne muistaa tuon(kin) viikonlopun toivottavasti lopun ikänsä kivana asiana.

On kyl sairasta tää nykymeno. Selvästi koittavat vain pitää yllä pelkoa sekä eripuraa.
Parempi kun ei seuraa yhtään uutisia enempää mitä tarvitsee tai mitään muutakaan nykyajan paskaa. Itse ainakin nauttinut kesästä aivan täysin ja näistä helteistä mitä saimme vielä näinkin myöhään.
Eikä siinä todellakaan ole mitään pahaa. Kai ne pelkää, että ihmiset oikeasti rentoutuu sekä nauttii elämästä ja alkaa sitä kautta pian ajattelemaan asioita jne. Ns. aivot puhdistuu saastasta mitä sinne tungettu jo vuosikausia.

e343e63485467c84.webp

Oma esimies, joka suuttui mulle talvella, kun en ollut ottanut yhtään jabia, niin on nyt jo kolmatta kertaa korressa ja vieläpä neljä kertaa rokotettuna. Snadisti tekis mieli vittuilla nyt takas.
Jos vain pokeria riittää niin anna mennä. Noita idiootteja ei saa päästä unohtamaan tekojaan. Joku rangaistus tyhmyydestä pitää saada

Oma esimies, joka suuttui mulle talvella, kun en ollut ottanut yhtään jabia, niin on nyt jo kolmatta kertaa korressa ja vieläpä neljä kertaa rokotettuna. Snadisti tekis mieli vittuilla nyt takas.
Joo, ei voi olla enää sattumaa. Meidän firmassa merkittävä osa porukasta on ollut jatkuvasti jossain lentsussa keskellä kesää. Joka puolella joku rykii koko ajan. Myös sellaiset kuntit, jotka ovat tähän asti selvinneet ~20v työurasta jopa ilman ainuttakaan sairauspoissaoloa, ovat nyt olleen useammankin kerran saikuttamassa saman vuoden aikana. Ja onhan se loogista, kun katsoo dataa Suomesta ja maailmalta, mitä enemmän piikkejä alla, sen suurempi tartuttavuusluku. Varmasti myös viimeisen parin vuoden ylihygienialla ja maailmasta eristäytymisellä on vaikutusta vastustuskyvyn heikkenemiseen. Joka tapauksessa, massa"rokotus"ohjelman ja koronatoimenpiteiden/rajoitusten haitat alkavat nyt konkretisoitua kiihtyvään tahtiin ihmisten terveyden kustannuksella.

Itse en ole ottanut yhtään piikkejä, en harrastanut ylihygieniaa, naamiotumista enkä eristäytymistä eikä mitään sairauksia koko plandemian aikana. Paitsi hermot on kyllä ihan finaalissa mutta siinäkin yhtenä isona syynä venäläinen muuttuja.

Voi hyvin olla, että tuossa 1. kappaleessa mainituista syistä syksyllä on kovat pöhinät päällä th-kuormituksen osalta.

Joo, ei voi olla enää sattumaa. Meidän firmassa merkittävä osa porukasta on ollut jatkuvasti jossain lentsussa keskellä kesää. Joka puolella joku rykii koko ajan. Myös sellaiset kuntit, jotka ovat tähän asti selvinneet ~20v työurasta jopa ilman ainuttakaan sairauspoissaoloa, ovat nyt olleen useammankin kerran saikuttamassa saman vuoden aikana. Ja onhan se loogista, kun katsoo dataa Suomesta ja maailmalta, mitä enemmän piikkejä alla, sen suurempi tartuttavuusluku. Varmasti myös viimeisen parin vuoden ylihygienialla ja maailmasta eristäytymisellä on vaikutusta vastustuskyvyn heikkenemiseen. Joka tapauksessa, massa"rokotus"ohjelman ja koronatoimenpiteiden/rajoitusten haitat alkavat nyt konkretisoitua kiihtyvään tahtiin ihmisten terveyden kustannuksella.

Itse en ole ottanut yhtään piikkejä, en harrastanut ylihygieniaa, naamiotumista enkä eristäytymistä eikä mitään sairauksia koko plandemian aikana. Paitsi hermot on kyllä ihan finaalissa mutta siinäkin yhtenä isona syynä venäläinen muuttuja.

Voi hyvin olla, että tuossa 1. kappaleessa mainituista syistä syksyllä on kovat pöhinät päällä th-kuormituksen osalta.
Osa täällä jo ehtikin huolestua, kun olit tovin poissa foorumilta. Pelättiin, että tämä venäläinen muuttuja (itse ehdotin HR-tanttaa) on tehnyt susta selvää. Onneksi näin ei kuitenkaan ollut.

Osa täällä jo ehtikin huolestua, kun olit tovin poissa foorumilta. Pelättiin, että tämä venäläinen muuttuja (itse ehdotin HR-tanttaa) on tehnyt susta selvää. Onneksi näin ei kuitenkaan ollut.
Pelättiin myös että hän on saanut vakavan covidin ja long covidin.
Jatkossa ilmoitetaan tällaisista internet-tauoista etukäteen! "Mikään ei oo niin piinaavan tuskaista kuin epätietoisuus".

Koulut pyörähti käyntiin aikalailla kuten odotin, eli muksut toi kotiin jonkin hengitystieinfektion. En sano että koronaa, ja meidän taloudessa on sovittu että testeissä ei enää käydä. Mutta siis ihan sama juttu kuin joka vuosi tähän aikaan niin kauan ku jälkikasvua ollut.

Tosi lievä. Lapset vois hyvin olla koulussa muuten mutta liikuntatunneille en raaskisi laittaa. Pientä yskää ja nenät tukossa. Vaimo aivastaa kerran päivässä, muuten ok. Itsellä oli eilen hieman vetämätön olo eikä leuanveto maistunut ihan niin hyvältä ku yleensä. Tänään tuntuis että menossa jo pois.. varmaan loppuviikosta jo lenkille, tänään meinasin treenailla vähän koipia kehonpainolla.

Meillä siis ei piikkejä perheessä.

Back
Ylös Bottom