Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

Tämä on sitä edistystä, wokekulttuuria. Saahan sitä mieskin nykyään vaatia muita kutsumaan itseään naiseksi koska siltä tuntuu. Useassa maassa tulee sakot jos et pokkuroi näille mielisairaille. Onneksi suomenkielessä ei ole näitä sukupuolitussanoja, koska ihan takuulla nykyhallitus olisi jo iskenyt lain missä näitä pakotuksia olisi.

Kovasti media pelottelee nyt kaiken loppumisella, sähköt loppuu ja maailma pilaantuu. Uusinta pelkoa lampaisiin kunnolla. Saadaanko ilmasto+ukraina+flunssat yhdistettyä ja kirjaimellisesti olemme kohta veitsenterällä aivan kaikessa.

Niku kiemurtelee ja Anttoni esittää juuri oikean kysymyksen: ”Miksi rokotetuksi ei lueta sillä sekunnilla kun piikki on pistetty?”

View: https://mobile.twitter.com/AnttonMntyvaar1/status/1555193687163998209

Tästähän siinä on kyse:
CD042D8F-9A25-4E93-BF1D-F56EE7B1D682.webp

Jaa-a, juttelinpa taas tänään kaverin kanssa kenellä omikron toistamiseen ja sairaus oli pitkä + hankala. Iso osa kesästä menny paranteluun. Useampi rokote tietty otettuna. Mikähän siinä vois olla että näitä on näin paljon ja aika hyvin linjassa tuon sairaanhoitajan havainnon kanssa tuossa yllä.

Vapise Mike nyt nyt se perkele tarttuu todistetusti 💪🤣
Joo, olen saanut koronan jo 200 kertaa, mutta koska en ole läski zerottajarunkku 4 rokotteella, niin en ole edes huomannut. Korona on säälittävin tauti ikinä, normaali flunssa on paljon pahempi ja se ei ole edes paha se normaali.

Onko nämä kaikki helsingissä? Tuntuu että aina kun näitä sekopäisiä twiittejä tulee niin varmaan 90% on helsinki.
Tämä tapaushan muutti perheineen Kainuuseen görreä karkuun. Kun sielläkin lopetettiin pelkääminen, niin muuttivat takas hesaan, koska ei ole väliä missä itse pelätä, kun muut ei pelkää missään ympärillä.

Tätä kirjoittajaa pännii kun jengi yskii bussissa ihan eläimenä, ilman maskia. Kommenttikentässä samaa. Kumma juttu! Ei aikaisemmin kesällä juuri kukaan ollut kipeä. Siis ihan oikeasti ei ollut.

Tätä kirjoittajaa pännii kun jengi yskii bussissa ihan eläimenä, ilman maskia. Kommenttikentässä samaa. Kumma juttu! Ei aikaisemmin kesällä juuri kukaan ollut kipeä. Siis ihan oikeasti ei ollut.
Parit röhisijät näin/kuulin tänään paikallisessa ääs-marketissa. Yksi vaippanaama koko kaupassa sillä tyypillisellä kauhun sekaisella katseella varustettuna.
Kirjoittajan ajatusmaailman jakavat voisivat tehdä asialle itse jotain jos pelottaa. Ei kukaan edelleenkään kastu sateessa sen takia että minulla ei ole sateenvarjoa mukana. Ne keitä pelottaa, voivat panostaa ffp3:siin, kaasunaamariin tms. Silloin ei muiden käytöt/käyttämättä jätöt vaikuta. Ainiin, muistakaa myös hankkia uimalasit koska korrehan ilmeisesti tarttui myös silmien kautta. Täytätte ne lasit vielä sillä desinfiointiaineella, niin kyllä on turva taattu (kevyttä silmä-ärsytystä voi esiintyä).

Parit röhisijät näin/kuulin tänään paikallisessa ääs-marketissa. Yksi vaippanaama koko kaupassa sillä tyypillisellä kauhun sekaisella katseella varustettuna.
Kirjoittajan ajatusmaailman jakavat voisivat tehdä asialle itse jotain jos pelottaa. Ei kukaan edelleenkään kastu sateessa sen takia että minulla ei ole sateenvarjoa mukana. Ne keitä pelottaa, voivat panostaa ffp3:siin, kaasunaamariin tms. Silloin ei muiden käytöt/käyttämättä jätöt vaikuta. Ainiin, muistakaa myös hankkia uimalasit koska korrehan ilmeisesti tarttui myös silmien kautta. Täytätte ne lasit vielä sillä desinfiointiaineella, niin kyllä on turva taattu (kevyttä silmä-ärsytystä voi esiintyä).
Ei kyllä sullakin pitää olla kellukkeet jos mä en osaa uida!!111

Back
Ylös Bottom