Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
minä Minä sanoin ....

Juu, voi olla, että kossu voitelisi korvakäytävätkin kuunteluvalmiiksi, mutta saanee sieltä alueelta onneksi olutta. :)
Nimittäin, Johannes Perssonia ei ole mainittu aikataulussa... Epäilen, että nämä tuoreet Final Light -yhteistyöbiisit puuttuvat setistä. Mutta käväise tsekkaamassa silti.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Mutta käväise tsekkaamassa silti.

jos vaihtoehtoinen on jvg tai likulemetti niin onko vaihtoehtoja

voisin tietysti kuunnella himpun mitä tuo litku on, en osaa arvata yhtään

En oo koskaan ollu kovin kova tissimies.
Kyllä tämä vapaaherran elämä maistuu vielä aika hyvältä
Alkaa mennä maku tästä lorttoilusta
parisuhdevalmius on olemassa oikean yksilön löytyessä.

56171829.jpg

😁

se,hinpunverra,harmittaa mutta ei harmita onneks että uskuksen faktoru, stooned staattue ja mokoma hanuristin kanssa ovat päällekkäin

Minä en ole: päällekkäin

No niin!

Nyt ilmoittauduttu Muonituskurssi maastossa -koulutukseen. Vähän verestän vanhoja kannakselaisia taitoja.
Kainuun prikaati odottaa.

katso liitettä 242049
@Sylverö voisi kehitellä jonkun ajankohtaan sopivan tuotteen ja kääriä sillä karmeat hillot.

Esim Nato-piirakka tai Nato-pikkuleivät tai alat neulomaan Nato-villasukkia.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Provinssin aikataulun nimeäminen herättää kateutta. Omat filet on yleensä lähinnä muotoa "aikataulu_final-FINAL-9-lopullinen-44-USETHIS-final-7266_%%%%_PRINTTIIN.psd"

Liitteet

• final.png
    final.png
    29,8 KB · Katsottu: 56
Aina sataa. Paitsi nyt.

Saattaa olla rovinssissa hieman punoittavaa nahkaa lähipäivinä.

e: saattaa myös olla aika rapsakat rapelit joillaki tiedossa, kun jää vähän juominen heikolle ja lämpimähköön telttamajoitukseen..

Ois kyllä hieno peli tuokin😎 Luokkakaverilla oli tollainen sininen. Minä olin köyhästä perheestä niin mulla oli vaan tunturi supersport kun muut ajeli mankeilla ja peeveillä😂. Perhana kun ois joutavaa rahaa niin ois kiva ostella noita talteen. Tulee varmaan tuollekin ihan rapsakka hinta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom