Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haittaakohan tuo pahasti, jos leikkaushaavaan tippuu
O.En oo koskaan ollu kovin kova porschemies. Onhan ne kivat katella mutta siihen se jää. Toyota taasen on paljon monipuolisempi tavara, se on silmänilo ja sen parissa riittää myös puuhaa tuntikausiksi.
Kielii mielikuvituksen puutteesta jos ei pysty keksimään tisseille yhtä paljon aktiviteettia kuin perseelle. Luonteeltaan erilaista mutta varsin hyötykäyttöön menevää.En oo koskaan ollu kovin kova tissimies. Onhan ne kivat katella mutta siihen se jää. Perse taasen on paljon monipuolisempi tavara, se on silmänilo ja sen parissa riittää myös puuhaa tuntikausiksi.
Kai niille keksis mutta kun mieli ei lähde edes ehdottamaan mitään keksimistä vaan vetää silmiä alaspäin väkisellä.Kielii mielikuvituksen puutteesta jos ei pysty keksimään tisseille yhtä paljon aktiviteettia kuin perseelle. Luonteeltaan erilaista mutta varsin hyötykäyttöön menevää.
Kävin eilen katsomassa vaginamonologeja. Se oli oikein hyvä, parempi kuin odotin.
Mun pitää lopettaa tän foorumin lukeminen ja tänne kirjottaminen, kun arvasin, että sulta tulee joku tällainen kommentti. Pitää keksiä muuta tekemistä jatkossa.Itse katselin eilen vaginamunalogia. Olin itseasiassa osallisena. Oli hyvä.
Siis tuohan kuulosta siltä kun sylvin kissa kakoo karvapalloa ylös..?laulannasta
Siis tuohan kuulosta siltä kun sylvin kissa kakoo karvapalloa ylös..?