Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kognitiivisista kyvyistä kielellinen sujuvuus, ymmärtäminen yms keskivertoa selvästi paremmat - ja matemaattiset kyvyt siellä alarajan tienoilla 😁 Se lukion lyhyen matikan vitonen oli ihan ansaittu. En vaan ymmärrä numeroita 🤷‍♀️
Ollaan ihan samiksia tässä! Olen tehnyt psylogisia testejä mielenterveyspalveluissa ja vielä joskus työnhaun yhteydessä. Kaikissa on sama tulos; kielellinen lahjakkuus selvästi yli keskitason ja matemaattinen alle keskitason. 😅 Minä vain hämmennyn numeroista ja en enää yritä laskea mitään päässä. Vasta äsken tein tonnikalapastaa ja syötin ainesosat MyFitnesspaliin (koska olen hieman bulleroitunut) ja laskin kännykän laskimella 250/2. En vaan enää edes yritä. 😅

Tulin siihen tulokseen, että jätän passinhakemisen myöhempään ajankohtaan kun tuli selville mitä kaikkea se vaatii.

Ajattelin sitten hankkia vain uuden ajokortin. No sekin vaatii, että menee luukulle jonottamaan. On tämä yksi saatanan teknologinen periferia.

Minä vain hämmennyn numeroista ja en enää yritä laskea mitään päässä.

Luostarikeikalla piti leipoa tilausporukalle vähän isompi satsi raparperipiirakkaa. Piti suurentaa resepti 18-kertaiseksi 😳 Eli jos yhteen piirakkaan menee teelusikallinen leivinjauhetta niin nyt tarvitaan 18 teelusikallista ja teelusikkahan on 5 ml ja tuo kertaa kahdeksantoista on siis - ääh missä laskin, ei ole - ja tuo muutettuna desilitraksi on niinku noin - voi perse aivot tilttaa just nyt! - huomaakohan kukaan jos vaan mittaan teelusikkamitalla tai nopeammin ruokalusikkamitalla, koska yksi ruokalusikka on 3 x 5 ml eli niinku 15 ml👍Olen nero 🙂

Tulin siihen tulokseen, että jätän passinhakemisen myöhempään ajankohtaan kun tuli selville mitä kaikkea se vaatii.

Jatkat jonain toisena päivänä ja palastelet osiin. Ensin käyt Gigantissa kuvissa (alle kympin).

Hakemus.

Jos lähipoliisilaitokset ovat jumissa, niin tsekkaa onko sellaisen ajelumatkan päässä, minkä vielä jaksaa tehdä, paremmin aikoja tarjolla.
Tai sitten töistä vapaata ja aamusta jonottamaan.

Uusin oman passini vaikka en ollut lähdössä minnekään, kun arvasin, että ketuttaa se lisätyö mikä siitä aiheutuu, jos ehtii mennä vanhaksi. Ei mennyt ihan hukkaan, kun kävin äänestämässä sen uuden passin kanssa.

Nainen nappasi minusta lomakuvan.

Big-Belly-Means-Inflammation-2.webp

Tämäkö oli viimeisimmän asiantuntijan lopullinen lausunto piporadiosta?

Kyllä. Keskiviikkona psykiatri vielä levittelee käsiään psykologin lausunnon pohjalta.
Piporadio jää mysteeriksi - humppalaulut toki tukevat henkistä mummoutta...

Ihanaa olla ainutlaatuinen 🙄

Viimeksi muokattu:
Tässä olisi todennäköisesti tulossa ulkomaan reissu länsinaapuriin 20-vuoden jälkeen. Eikös tuolla pärjää ihan ajokortilla näin Suomen kansalaisena?

Back
Ylös Bottom