Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lepakot on palannut vetämään ovaalia pihalle n 7 metrin korkeuteen.

Tekevät vatsalihastreenit kätevästi samalla kertaa kun käyvät vessassa. 😁

sismis-pisa.gif

HardtofindEqualButterfly-size_restricted.gif

🦇

Miksihän tuota ei tajunnu ottaa huomista vapaaksi.. Ei tuo meidän rojekti muutenkaan etene (vielä) mihinkään. Ois voinu alkaa vetään sosetta.

Nyt pitää tyytyä kirjaan ja makaronilaatikkoon.

Pitäs varmaan laajentaa vähän tuota kotikokattavien sapuskojen kirjoa.. Tosin kaapissa olleista aineksista ei ois tähän tilanteeseen paljoa muuta värkätty.

Suomessa on todennäköisesti todettu ensimmäinen apinarokkotartunta – HUSin Järvinen: "Riski taudin leviämiseen on hirvittävän pieni"

😆😆😆 Muistatteko, mitä koronasta sanottiin noin kaksi kuukautta ennen kun Suomi meni sulkuun! 😉

Minä kävin just hammaspäivystyksessä! Lohkesi vanha paikka pois. Juurihoito edessä. Erityiskehut sain hyvin hoidetuista ja kariesresistenteistä leegoistani.

Minun molemmat juuripaikatut hampulit on pitänyt lopulta poistaa, kun halkesivat myöhemmin.

Vähän huonoon aikaan tämä kipuilu, kun sunnuntaina lähden viikoksi luostarin rauhaan ja hartauteen. Tosin tiedän, että siellä on Laatokan Valamon luostarista evakuoitu hampaanhoitosetti - mallia 1800-luku - jos tilanne äityy pahaksi...

Hitsi kun jää korvamadoksi tuo Rammsteinin Isot tissit -laulu. Nyt siis sekä Piporadio että korvamato 🤗

"Vähän huonoon aikaan tämä kipuilu, kun sunnuntaina lähden viikoksi luostarin rauhaan ja haureuteen."

😉
Nooh, en ole ainoa, joka on siellä vieraillut yöjalassa jossakin muussa huoneessa.
Legendaarisen neuvon antoi ystävälleni (ei siis minulle ihan oikeasti!!!!) nyt jo edesmennyt munkki, joka kehoitti siirtämään patjan lattialle niin ei sängyn narina haittaa. Ortodoksista käytännöllisyyttä.

Tuolla on alkanut moni parisuhde. Sen verran siellä pyörii talkoissa porukkaa. Ja kyllä veljestöstäkin on lähdetty naisen tai miehen vuoksi. Ehkä useammin miehen.

Jumala on rakkaus 💚

Viimeksi muokattu:
"Vähän huonoon aikaan tämä kipuilu, kun sunnuntaina lähden viikoksi luostarin rauhaan ja haureuteen."

😉
Nooh, en ole ainoa, joka on siellä vieraillut yöjalassa jossakin muussa huoneessa.
Legendaarisen neuvon antoi ystävälleni (ei siis minulle ihan oikeasti!!!!) nyt jo edesmennyt munkki, joka kehoitti siirtämään patjan lattialle niin ei sängyn narina haittaa. Ortodoksista käytännöllisyyttä.

Tuolla on alkanut moni parisuhde. Sen verran siellä pyörii talkoissa porukkaa. Ja kyllä veljestöstäkin on lähdetty naisen tai miehen vuoksi. Ehkä useammin miehen.

Jumala on rakkaus 💚
Oletko nyt varma, ettet ole menossa johonkin LaVeyn luostariin?

Back
Ylös Bottom