Todellakin. Ikinä en niin terve ole ollut kuin silloin kun pidin reilut 7v taukoa kaikesta liikunnastaUrheilu on pahasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellakin. Ikinä en niin terve ole ollut kuin silloin kun pidin reilut 7v taukoa kaikesta liikunnastaUrheilu on pahasta.
Sama. Lapset niin ylikierroksilla että hyvä kun auton sisällä pysyvät.....Kiinnostus muutaman sadan kilometrin autoiluun nolla.
Lepakot on palannut vetämään ovaalia pihalle n 7 metrin korkeuteen.
Aerobinen joukkueurheilu.
![]()
Vielä ois kolmesataaviis jäljellä.Kiinnostus muutaman sadan kilometrin autoiluun nolla.
Vielä ois etuovet jäljellä.Vielä ois kolmesataaviis jäljellä.
Minä kävin just hammaspäivystyksessä! Lohkesi vanha paikka pois. Juurihoito edessä. Erityiskehut sain hyvin hoidetuista ja kariesresistenteistä leegoistani.Hampaaseen koskee ☹
Jospa se menee itsekseen ohi![]()
Minä kävin just hammaspäivystyksessä! Lohkesi vanha paikka pois. Juurihoito edessä. Erityiskehut sain hyvin hoidetuista ja kariesresistenteistä leegoistani.
Sama. Tai se yksi. Juurihoidettu kesti 10 vuotta. Implantti ollu 10 vuotta.Minun molemmat juuripaikatut hampulit on pitänyt lopulta poistaa, kun halkesivat myöhemmin.
Vähän huonoon aikaan tämä kipuilu, kun sunnuntaina lähden viikoksi luostarin rauhaan ja haureuteen.
No aika samanlaista jälkeä ne näyttää tekevän.Ajattelin jotain massiivista työtapaturmaa. Jalka jäänyt jonkun painavan jutun alle tms.
Oletko nyt varma, ettet ole menossa johonkin LaVeyn luostariin?"Vähän huonoon aikaan tämä kipuilu, kun sunnuntaina lähden viikoksi luostarin rauhaan ja haureuteen."
Nooh, en ole ainoa, joka on siellä vieraillut yöjalassa jossakin muussa huoneessa.
Legendaarisen neuvon antoi ystävälleni (ei siis minulle ihan oikeasti!!!!) nyt jo edesmennyt munkki, joka kehoitti siirtämään patjan lattialle niin ei sängyn narina haittaa. Ortodoksista käytännöllisyyttä.
Tuolla on alkanut moni parisuhde. Sen verran siellä pyörii talkoissa porukkaa. Ja kyllä veljestöstäkin on lähdetty naisen tai miehen vuoksi. Ehkä useammin miehen.
Jumala on rakkaus![]()
Oletko nyt varma, ettet ole menossa johonkin LaVeyn luostariin?
Juoko munkit siellä tupla tai triplapukkia. Sitten pelataan jalkapalloa.Valamo on ortodoksin huvipuisto