Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole koskaan edes käynyt Kuopiossa.Miksi kukaan haluaa asua missään muualla kuin Kuopijossa? En ymmärrä.
Minä olen kait kaksi kertaa.En ole koskaan edes käynyt Kuopiossa.![]()
Varmaan jonkunlainen ennätys tämä.En ole koskaan edes käynyt Kuopiossa.![]()
Ei fwb, vaan ihan seurustelusuhde, mutta omat kodit ja tavataan silloin ku molemmilla on lapsivapaata. Heleppoa, ei ahdista arki eikä kotityöt kuin omassa kodissa, ja sitte on kivaa sillon ku nähään.Tämon tosi. Mulla on ollut muutama tämmöinen FWB-viritys nyt kevään ja talven aikana ja joka kerta se homma kaatuu siihen kun naisosapuoli kehittää tunteita. Ei siinä auta kuin laskea varpunen vapauteen.
5.29c/kWh ja 0€/kk perusmaksu. Voimassa vielä reilun vuoden verran. Sitten varmaan hinta "pompsahtaa".Paljon jengi maksaa sähköstä tällä hetkellä? Mulla vähän päältä 13c Fortum.
Tuli vaan mieleen ku tollanen mainos. Sikasen hintasta sähkö.
katso liitettä 241358
Mä vetäsin eilen kakkoskierroksen ja lisää kiekkoja on edessä. Ei ainakaan lokaatioon kaatunut, kaikki sovittavissa, mutta aika sama setti, kun sun B.Näistä kiinnostaa enemmän: vokotin naissasiat. Välillä horjuu, mutta haluan kuitenkin uskoa että joku antaa lettua ennenpitkää. Kuitenkin terve hyväkuntoinen mies.
Selviäisi ny oma duuni eka. Lupasivat tällä viikkoo soitella. Olis nykyisiäkin hommia muttei pysty tekee ku järkeilee uusia hommia. En osaa sanoa yhtään mikä meno. Fifty sixty mahis. Sinänsä ei harmita jos duunia ei tule, mut tulis nyt se päätös stna.
Optio A, olis että eivät palkkaa koska väärä lokaatio. Silloin jatkan nykyisiä hommia jotka on helppoja, vähällä työmäärällä autotallista, tulotaso on ok, pärjää hyvin. On aikaa harrastaa.
Optio B, olis että palkkaavat ja joutuu 1-2 päivää viikosta oleen pks + haastavampi homma. Mutta korvaus on niin paljon isompi mitä nykyisestä jobista että tuo muuttaisi jo perheen arkea.
Tällä hetkellä ottaisin B:n. Sillä B:stä pääsee A:han anytime, mutta A:sta ei pääse B:hen.
6,x. Vähän unohtui taannoin 24kk sopparin uusiminen, niin nousi jonnin verran. Mutta toi on nyt 1,5v vielä.Paljon jengi maksaa sähköstä tällä hetkellä? Mulla vähän päältä 13c Fortum.
Tuli vaan mieleen ku tollanen mainos. Sikasen hintasta sähkö.
katso liitettä 241358
Viime viikot saanu kyllä miettimään vakavasti...
Miettimään vaihtoehtoja, miten downshiftata, niinku se nykyään kuuluu sanoa.
Ny ku tovi menty uudella kuviolla, ehdottoman tyytyväinen olen nykytilanteeseen.Juuri vaihdoin hivenen vähemmän rahaa tuottavaan työhön, koska vaakakupissa painoi enemmän työvuorojen säännöllisyys ja vapaa-aika.
Hyvä, että jäät juuri ja juuri kerennyt lähteä. Paremmin ilmastoidut alushousut tilaukseen ja hiljaa siellä.![]()

Ei fwb, vaan ihan seurustelusuhde, mutta omat kodit ja tavataan silloin ku molemmilla on lapsivapaata. Heleppoa, ei ahdista arki eikä kotityöt kuin omassa kodissa, ja sitte on kivaa sillon ku nähään.
Jäi mainitsematta että se oma 13c ei sisältänyt siirtoja tai veroja. Samat setit.
Tuossa katselin karttaa, niin on tullut vältettyä koko Pohjois-Savo. Etelä-Savossa olen piipahtanut useammallakin paikkakunnalla.Varmaan jonkunlainen ennätys tämä.
Viime suvena ainakin kahtesti.
Jep, mutta naisen lapset edellisestä suhteesta asettavat hänen ajatusmaailman eri malliin. Vink vink.niin just, ja vaikka ei olisi lapsiakaan niin ei sitä joka päivä tarvi nähdä, edes joka toinen
niin just, ja vaikka ei olisi lapsiakaan niin ei sitä joka päivä tarvi nähdä, edes joka toinen