Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja Minä haluan asua yksin, jos nainen olisi niin kyläilyä onely voisi harrastaa, ei yhdessä asumista

kun ei ole ikinä asunut kenenkän kanssa niin ei tälläikää enää etes osaa ajatella semmosta vaihtoehtoa, en osaa edes kuvitella minkälaista se voisi olla, luultavasti yhtä kinastelua, kuka semmmoisesta nauttii

jos olet tolkun mies

en ole, lähellekkään

ja asia nyt vain on niin, että jos ekat 30v menee ilman sutinoita niin sitä on jo niin pinttynyt yksinoloon että ei mihinkään muutokseen enää pysty, eli mistään suhteesta ei kannata edes haaveilla

eli anna ääneni massa-teorialle, Minusta&NAISasioista on aika ajanut jo auttamatta ohi

Kumpihan tuota selviää eka, MBM-teoria vai vokotin naisasiat..

Näistä kiinnostaa enemmän: vokotin naissasiat. Välillä horjuu, mutta haluan kuitenkin uskoa että joku antaa lettua ennenpitkää. Kuitenkin terve hyväkuntoinen mies.

Selviäisi ny oma duuni eka. Lupasivat tällä viikkoo soitella. Olis nykyisiäkin hommia muttei pysty tekee ku järkeilee uusia hommia. En osaa sanoa yhtään mikä meno. Fifty sixty mahis. Sinänsä ei harmita jos duunia ei tule, mut tulis nyt se päätös stna.

Optio A, olis että eivät palkkaa koska väärä lokaatio. Silloin jatkan nykyisiä hommia jotka on helppoja, vähällä työmäärällä autotallista, tulotaso on ok, pärjää hyvin. On aikaa harrastaa.
Optio B, olis että palkkaavat ja joutuu 1-2 päivää viikosta oleen pks + haastavampi homma. Mutta korvaus on niin paljon isompi mitä nykyisestä jobista että tuo muuttaisi jo perheen arkea.

Tällä hetkellä ottaisin B:n. Sillä B:stä pääsee A:han anytime, mutta A:sta ei pääse B:hen.

Lähtökohtaisesti jos haluat naisesta runkkukintaan vaan niin semmoisia on aika harvassa. Vaikka PANOmise muka olen, niin semmosia FWB suhteita ei ole ollut lähes lainkaan. Naiset ruukaa haluamaan kaiken sen muunkin, eritoten jos olet tolkun mies.
Tämon tosi. Mulla on ollut muutama tämmöinen FWB-viritys nyt kevään ja talven aikana ja joka kerta se homma kaatuu siihen kun naisosapuoli kehittää tunteita. Ei siinä auta kuin laskea varpunen vapauteen.

Paljon jengi maksaa sähköstä tällä hetkellä? Mulla vähän päältä 13c Fortum.

Tuli vaan mieleen ku tollanen mainos. Sikasen hintasta sähkö.

Screenshot_20220524-173508.webp

kehittää tunteita
Alkuunhan käydään läpi mistä koko hommassa on kyse ja ettei ne tunteet ole vaarallisia, niitä täytyy joskus vaan ehkä vähän rajata. Ja vaikka yhdessä ollessa käyttäytyy kuin paraskin tyttis/poikkis, niin se loppuu siihen kun ovi menee selän takana kiinni. Ei se niin monimutkaista ole, jos asiasta pystyy avoimesti kommunikoimaan.

Back
Ylös Bottom