Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toki Lissulla on kai lounas vasta tulilla.

Whoa.webp

Just suunnittelin, että syönnin jälkeen vois hakaista maitopurkin kaupasta, niin tulee samalla käytyä iltakävelyllä. 😅

9000€, 10000€ ja 8500€

Muistaakseni. Mutta mitään isoa heittoa tuossa muistikuvassa ei ole.
Ei paha, ovat kuiten ruosteettomia yksilöitä ja vähän ajettuja, tosin varusveijarit saa rautakangenkin rikki. Osa noista tulee varmasti jollekin jopparille myyntiin tuplahinnalla, mutta sellaista se on. Huomenna taisi olla vielä muutama lisää, mitenköhän pitkään noita varastoissa riittää..

Ei paha, ovat kuiten ruosteettomia yksilöitä ja vähän ajettuja, tosin varusveijarit saa rautakangenkin rikki. Osa noista tulee varmasti jollekin jopparille myyntiin tuplahinnalla, mutta sellaista se on. Huomenna taisi olla vielä muutama lisää, mitenköhän pitkään noita varastoissa riittää..
Viime vuonna vastaavista maksettiin 4-6k.
Harvemman automallin arvo nousee tuota tahtia hehe.

21 vuotta sitten

noihin aikoihin olen suorittanut ehkä elmäni rohkeimman teon

se oli sitä sekavaa opiskeluaikaa

koulukaverilla oli syntymäpäiväjuhla: joihin olin kutsuttu
sielä oli Miehiä ja Ainakin yksi NAISiminen

koulukaveri oli jo pitkään puhunut, että hänen ikkunasta näkee naapuriin missä tyttö mm. tiskailee pikkuhousuissa

no: havaattimme illan kuluessa ja alkoholinkulutuksen kasvaessa että ko. tyttö saapui kotiin

no: tästä tuli itea, että hänethän pitää kutsua ehtottomasti mukaan juhlallisuuksiin

no: vapaaehtoisia ei ollut joten Minä lupauduin mennä pinpottamaan ovelle jos tämä jo yksi seurassamme ollut NAISiminen lähtee rohkaisuksi

no: hänhän lähti ja menimma ja naapurintyttökin lupasi harkita asiaa ja sittehän hän jonkun ajan kuluttua tulikin piipahtamaan juhalpaikalla

kukaan ei saanut

Kebabtestistä 9/11. Lihamukin hölmöilin ja vitustako jokaista Tampereen etnistä ravintolaa muistaa.

Pihvi: 2, 3:kin menee. Tommoisina ne raflassa useimmiten taitaa tulla, jos mediumina pyytää. Eikä ne mun suuhuni pilalla ole kypsänäkään, jos nyt ei aivan koppurakuivaksi ole onnistuttu vetään.

kaikenmaaliman ruualla hifistelijöitä kun kuuntelee niin aina tulee,jo,eläkkeellä olevan työkaverin sanat miele:n

tulis sota niin loppuisi nirsoilu

olen ehtottoman samaa mieltä, kun on tarpeeksi kova näläkä niin oli lihan aivan minkä kypsyistä tahan se maistuu kyllä

esimerkiksi Minun kotioloissa syömää ravintoa ei söisi kukaan ilman äärettömän kovaa nälkää, onnekis Minulla on se joka Jumalan päivä

Back
Ylös Bottom