Mihin hintaan meni ne kolme Geetä tänään?Uatsejakin on huomenna tarjolla pari kappaletta, tosin valmistenumerot poistettu ja ilman papereita. Eli varaosiksi onely.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin hintaan meni ne kolme Geetä tänään?Uatsejakin on huomenna tarjolla pari kappaletta, tosin valmistenumerot poistettu ja ilman papereita. Eli varaosiksi onely.
9000€, 10000€ ja 8500€Mihin hintaan meni ne kolme Geetä tänään?
Oon käsityksessä, että jotkut kyllä ihan tykkää, että on mukavampaa olla ilman.
Toki Lissulla on kai lounas vasta tulilla.
Ei paha, ovat kuiten ruosteettomia yksilöitä ja vähän ajettuja, tosin varusveijarit saa rautakangenkin rikki. Osa noista tulee varmasti jollekin jopparille myyntiin tuplahinnalla, mutta sellaista se on. Huomenna taisi olla vielä muutama lisää, mitenköhän pitkään noita varastoissa riittää..9000€, 10000€ ja 8500€
Muistaakseni. Mutta mitään isoa heittoa tuossa muistikuvassa ei ole.
Peukku välivokkaalille.näläkä.
1, tietysti.
Se on murteeni ominaisuus. Vaikkei mulla ihan kauhiasti enää se alkuperäinen murre kuulu puhheessa.Peukku välivokkaalille.
Minä olisin aiemmin sanonut 2 mutta hiljattain söin poroa, jonka kypsyysaste oli;
Viime vuonna vastaavista maksettiin 4-6k.Ei paha, ovat kuiten ruosteettomia yksilöitä ja vähän ajettuja, tosin varusveijarit saa rautakangenkin rikki. Osa noista tulee varmasti jollekin jopparille myyntiin tuplahinnalla, mutta sellaista se on. Huomenna taisi olla vielä muutama lisää, mitenköhän pitkään noita varastoissa riittää..
21 vuotta sitten
Olen kyllä kebua syönyt, mutta vain viiteen tiesin vastauksen.![]()
9/11
#hirweeplösö
21 vuotta sitten ilmestyi tämä:
View: https://youtu.be/O5B1qP8PjNU
Sylvi oli silloin 21 vuotta nuorempi ja 21kg kevyempi![]()