Minäkin oon kokeillut tuommosta rintsikatonta elämää tänään. Ei pysty, kauheen epämukavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin oon kokeillut tuommosta rintsikatonta elämää tänään. Ei pysty, kauheen epämukavaa.
Kerro vitsi. Kuva käestä?Mun tekis mieli jotain kirjotella, mutta ei nyt oo mitään kerrottavaa. Kättä turvottaa edelleen.
No ei siinä oo mitää muuta ku vaan mustaa, ei mitään jännää ja hienoa kuvaa niin ei oo mitään katottavaa.Kerro vitsi. Kuva käestä?
pippeli?Niin ja pienenä luin jostain vitsikirjasta tämmösen: mikä on maailman suosituin peli?
Te keksitte varmaan heti vastauksen.
Ne on nämä mannermaiset tavat. Muoti-ilmiöt menevät mukavuuden edelle. Oli muuten paljon ohuempia ja läpinäkyvämpiäkin toppeja ilman rintaliivejä.Minäkin oon kokeillut
Kyllä se oli se pippeli. Silloin ekaluokkalaisena se vähän hihitytti.pippeli?
Vai supermarjo, tai joku sonikki.
Oon käsityksessä, että jotkut kyllä ihan tykkää, että on mukavampaa olla ilman.Ne on nämä mannermaiset tavat. Muoti-ilmiöt menevät mukavuuden edelle.
Uatsejakin on huomenna tarjolla pari kappaletta, tosin valmistenumerot poistettu ja ilman papereita. Eli varaosiksi onely.Vahvasti on samanlainen...muotokieli.
Asiallinen kottero (ainakin bensana) varsinkin motarilla. Kovin pienille kaduille euroopan vanhoissa kaupungeissa ei kannata eksyä. Se on piiiiiitkä. Mutta olis varmaan kiva nykäistä saksan halki ns. hyvällä marssivauhdilla.Porsche Panamera dieselinä. Jonkin sortin pyhäinhäväistys, vaikka varmasti asiallinen moottoritiepeli.
Syötte kummalliseen aikaan. Nyt pitää nuqqa.Skippasin salin tänään. Pitäisiköhän rangaistukseksi paistaa vähän kasleria?
olen länsimaisen kulttuurin ystävä