Mulla on 18 yhteistietoa, joista kaksi oli turhia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on 18 yhteistietoa, joista kaksi oli turhia.
Kyllä tuo kiinnostuksen nousu kannattaisi hyödyntää.
Jo eläköitynyt työkaveri oli ja käsittääkseni on edelleen aktiiviinen Maanpuolustusnaisten toiminnassa. Yritti saada minuakin mukaan; nuorista jäsenistä oli pulaa. Pääasiassa kaikki olivat sellaista saapumiserää, että sodat on koettu itse lapsena tai sitten omien vanhempien traumojen kautta.
Hienoa, että asia taas kiinnostaa ja toivottavasti saadaan jatkuvuutta toiminnalle!
-Ja tuon artikkelin seurauksena kävin itsekin katsomassa, millaisia kursseja MPK:lla on tällä hetkellä tarjolla. Yhden olen joskus käynyt retkeily- ja maastotaitoihin liittyen.
Se oli se joku harvinaisempi jäsen.Kuka se oli täällä se automaalari?
Henkilöitä joihin tai jotka aktiivisesti (lue: kuukausittain) pitää yhteyttä, perheen (isä/äiti/Nainen) tai random työasioiden ulkopuolelta...ööö...hmm...yksi.
Vastapainona istun illat soffalla.perkeles äijjä on sosiaalinen!
Vastapainona istun illat soffalla.
Polkupyöräilyt.Minua vähän huolestuttaa nousevan Suven
CV:n voisin laittaa: Iltaisin vartioin sohvaa, ettei sitä varasteta.Vastapainona istun illat soffalla.
Pidän sitä paikallaan, ettei karkaa.CV:n voisin laittaa: Iltaisin vartioin sohvaa, ettei sitä varasteta.
Polkupyöräilyt.
Nyt jo polvet vastustelee, kun vähän enemmän sotkenut.