Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kasi_ylos5.jpg

🙋‍♂️
Mulla on 18 yhteistietoa, joista kaksi oli turhia.

Kyllä tuo kiinnostuksen nousu kannattaisi hyödyntää.

Jo eläköitynyt työkaveri oli ja käsittääkseni on edelleen aktiiviinen Maanpuolustusnaisten toiminnassa. Yritti saada minuakin mukaan; nuorista jäsenistä oli pulaa. Pääasiassa kaikki olivat sellaista saapumiserää, että sodat on koettu itse lapsena tai sitten omien vanhempien traumojen kautta.
Hienoa, että asia taas kiinnostaa ja toivottavasti saadaan jatkuvuutta toiminnalle!

-Ja tuon artikkelin seurauksena kävin itsekin katsomassa, millaisia kursseja MPK:lla on tällä hetkellä tarjolla. Yhden olen joskus käynyt retkeily- ja maastotaitoihin liittyen.

Minä olen noin 15-v sitten käynyt jonkun "kriisiaikakurssin". Olin menossa myös johonkin maastotaito- ja yöpymiskurssille, mutta sinne ei enää mahtunut.

Pitää tsekata tarjonta, toivottavasti saavat järkättyä lisää koulutusta halukkaille.

Useasti pitänyt osallistua mpk:n toimintaan mutta aikataulut eivät koskaan sovi yhteen, aina on kyseiset vklp olleet töitä. No ei pv ole itseäni unohtanut, hiljattain kolahti kutsu vapaaehtoisiin. Onneksi pääsee osallistumaan.

Autottomuuskin luo monesti rajoitteita.

Piti ihan tarkistaa puhelimen muisti. Viime vuonna, kun siirryin pelkän työsuhdepuhelimen käytöstä kahden puhelimen malliin tippui tuo numeroiden määrä aika oleellisesti:
Henkilökohtaisessa puhelimessani 35 yhteystietoa. Perheen ja puolison lisäksi 3 kaveria (joista yhdelle kaksi eri nroa). Eli mielestäni tärkeitä henkilöitä on yhteensä 11. -ja osa edellä mainituista jopa tietää tämän minun numeroni.

Kaikki muut nrot:
-Asiakaspalvelunumeroita käyttämiini palveluihin (mm. 3 eläinlääkäriasemaa)
-Muutama nro töihin liittyen - jos vaikka tarvitsen esimiehen numeroa, kun ei ole työkännyä lähellä
-Pari nroa joita saattaa joskus tarvita muuten - nimen perässä kuvaus miksi ylipäätään tallennettu puhelimeen etten vahingossa poista (kuka hlvetti tääkin on?)

En kyllä tule enää ikinä käyttämään vain yhtä puhelinta; ihana rauha! 🤗

Henkilöitä joihin tai jotka aktiivisesti (lue: kuukausittain) pitää yhteyttä, perheen (isä/äiti/Nainen) tai random työasioiden ulkopuolelta...ööö...hmm...yksi.

perkeles äijjä on sosiaalinen!

Minua vähän huolestuttaa nousevan Suven äkkilähdöt

kun Isänmaame on hyvin pian natomaa, niin waffa arvaus on että lentosotakoulun alueelle ei enää sen jälkeen siviilejä päästetä ottamaan lähtöjä

taas poistuu lähellä oleva strippi, kunnes saavat jurvan valmiiksi

Back
Ylös Bottom