Helistö
Tyhmä ämmä
Olin lauantaina shampanjatastingissä ja päähän meni kuin halko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin lauantaina shampanjatastingissä ja päähän meni kuin halko.
Oli varmaan hyvin lääkitty.Potilas induktiossa koko henkilökunnan kuullen: "Harrastatko kehonrakennusta? Sen nimittäin näkee heti!"
Minä: *ego paisu seuraavaksi 10 vuodeksi *
Näen jo silmissäni kuinka noita makaa ojassa ja hajotetaan tien varsille. Hieno keksintö, mutta ei tule säästymään ilkivallalta. Toki onkohan noissa joku tallentava kamera, joka lähettää hälytyksen yritykselle jos vaurioituu tms?![]()
Tämä pieni robotti herätti hämmästystä liikennevaloissa Espoossa – toimittavat pian ruokaa Alepoista koteihin
HOK-Elanto ja Starship Technologies esittelivät tiistaina Espoossa Suomen ensimmäistä päivittäistavaroiden robottikuljetinta.www.lansivayla.fi
Aika jännä. Hieno homma.
Mitenkähän haittapuolet? Mahtaako somalit keikata noita?
Näen jo silmissäni kuinka noita makaa ojassa ja hajotetaan tien varsille. Hieno keksintö, mutta ei tule säästymään ilkivallalta. Toki onkohan noissa joku tallentava kamera, joka lähettää hälytyksen yritykselle jos vaurioituu tms?
Vakuutussyistä johtuen luulisi, että on.
Oikein.Olin lauantaina shampanjatastingissä ja päähän meni kuin halko.
Voi keskittyä olennaiseen.Levillä koronassa! Eikös se ollutkin se tärkein anti Levin osalta?
Nii ja mitä tsamppoja maisteltiin?Olin lauantaina shampanjatastingissä ja päähän meni kuin halko.
Onko kukaan muu kyllästynyt sanaan narratiivi?
Minullä ärsyttää suunnattomasti sana hybridi.Onko kukaan muu kyllästynyt sanaan narratiivi?
Se on tässä ajassa löytynyt ja kadonnut vähintään 5 kertaa joLöysiköhän se elämänsä rakkauden?
Laitoin kyselyä menemään.Niin onko se doownekki jossain vankilassa vai mihin se hävis? Ukrainaan?
Vai ottiko neuvoni tosissaan ja heitti tiatokoneen ikkunasta![]()
Naisvankilassa?Niin onko se doownekki jossain vankilassa