Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vuoden lopussa maksettu bonari pamahti isommalla prosentilla, joten palautuksia automaatista 158,90 euroa tulossa.

Täytyy kylläkin hipistellä vielä tiedot kuntoon ja puristaa vähän enemmän.

Kokeilin tehdä Ramen -keittoo. Annos näyttää hirveeltä, mut hyvää tuli..

80C3E826-9701-47F0-86E0-8E27930AAD46.webp

vääränlaista huomiota

jep, Minulla ainkin katoaa mielenkiinto vosua kohtaanvälittömästi, tyystin, jos hän esimerkiksi kaivaa käsilaukusta tuota kuosia olevan lompakon

riittävä signaali, että ei voi missään tapauksessa olla minun tyylinen NAISoletettu

näin kävi uistaakseni toissaviikolla kahvilassa

Minulle tulee mätkyjä, paljon, puhutaan tuhansista

ei voikkaan osingoilla ostella mitään, ku pitää jemmata niitä verojen maksuun

kuinka hauskaa on se?

Katsotaan miten muuttuu kun muutaman vähennyksen lisäsin. Nyt 28€ mätkyjä.

Minulle tulee mätkyjä, paljon, puhutaan tuhansista

ei voikkaan osingoilla ostella mitään, ku pitää jemmata niitä verojen maksuun

kuinka hauskaa on se?

Niin ja osingoista on maksettu jo verot ja maksat niillä veroja. Parempi olla ajattelematta asiaa!

jep, Minulla ainkin katoaa mielenkiinto vosua kohtaanvälittömästi, tyystin, jos hän esimerkiksi kaivaa käsilaukusta tuota kuosia olevan lompakon

riittävä signaali, että ei voi missään tapauksessa olla minun tyylinen NAISoletettu

näin kävi uistaakseni toissaviikolla kahvilassa
Ainii että muuten olisit puhunu naisen hurmioon ja illalla kaatanut hänet sänkyyn ja rakastellut intohimoisesti koko yön, mut oliki vääränlainen lompakko vosulla, ni jätit tekemättä.

Niin ja osingoista on maksettu jo verot ja maksat niillä veroja. Parempi olla ajattelematta asiaa!

niin ja mätkyt tuli aivan vaan sen tähären, kun olin osatanut halvalla ja myynyt kalliilla

sitäkään ei kannata miettiä miksi järkevästä rahankäytöstä pitää rankaasta

Back
Ylös Bottom