Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minuakin saa ahdistella!

pitäiskö teettää semmonen paita

printata vielä tuon lisäksi pienellä tekstillä: en nosta kannetta

alkaa hieaman taas kyllä tuttaa nämä palstan panoMiehet, NAISia on mielin ja määrin ympäri maalimaa

alkaa hieaman taas kyllä tuttaa nämä palstan panoMiehet, NAISia on mielin ja määrin ympäri maalimaa
Sullakin vois olla jos lopettaisit ton vastustelun ja tekisit muutoksia elämään ja asenteeseen, oljenkorsia on täälläkin annettu vaikka kuinka paljon.

Se on kaikki sinusta itsestäsi kiinni, vain sinä itse pystyt vaikuttamaan.

ja jatko kysms

onko ketjussa ensimmäistäkään NAISta joka kehtaisi käyttää tuollaista?

ja jatko kysms

Oon yhden Vuittonin laukun ostanut vaimolle, onhan tästä jo yli 10 vuotta aikaa maksoi muistaakseni silloin 700. Paljon mrs on käyttäny ja veska näyttää melkein uudelta, on se ilmeisesti ihan oikeasti laadukas tuote.

ja jatko kysms

Itse en haluaisi liikkua lentokentällä noin julistavan matkalaukun kanssa, koska kokisin, että se saa helposti osakseen vääränlaista huomiota. Lentokentällä mieluummin huomaamaton, perussiisti veska kuin tuollainen, joka houkuttelee varkaita.

Mutta kyllä minullakin on pienempi käslaukku samaa monogramkuosia. Ajaton klassikko. Liikkeen säännölliset hinnannousut pitävät huolta siitä, että jos myisin laukun tänään, niin saisin siitä vähän enemmän kuin mitä olen siitä maksanut.

Back
Ylös Bottom