Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Pahin skenaario on, että tulee se Rämetin varoittelema alkuperäisen viruksen kaltainen variantti johon piikit toimii mukamas niin perkeleen hyvin. Sitten voi ottaa passin takaisin käyttöön.

Onko ihmiskunnan historian aikana muuten kertaakaan käynyt niin, että jokin virus olisi mutatoitunut takaisin yhtä pahaksi tai pahemmaksi kuin alkuperäinen, sen jälkeen kun se on jo kertaalleen lieventynyt käytännössä harmittomaksi? Ja nyt tarkoitan siis aikaa ennen 2020.

Tällainen viruksen resetoituminen kuulostaa niin totaaliselta kusetukselta kuin olla ja voi, mutta en ole expertti, ja sen takia olisi kiinnostavaa saada dataa, jossa mainitaan näin käyneen jo aikaisemmin.

Pahin skenaario on, että tulee se Rämetin varoittelema alkuperäisen viruksen kaltainen variantti johon piikit toimii mukamas niin perkeleen hyvin. Sitten voi ottaa passin takaisin käyttöön.
Siis häh? Eli variantti muuntuu ensin lievemmäksi, mutta sitten päättääkin muuttua takaisin alkuperäistä muistuttavaksi? En ole asiantuntija, mutta kuulostaa myyntipuheelle.

Siis häh? Eli variantti muuntuu ensin lievemmäksi, mutta sitten päättääkin muuttua takaisin alkuperäistä muistuttavaksi? En ole asiantuntija, mutta kuulostaa myyntipuheelle.

Joka tulee menemään sukkana läpi!

Kun ihmisten vahvaa auktoriteetti uskoa sitten rupeaa vähän haastamaan, niin vastaukset on todennäköisesti luokkaa:

"No... No voi noinkin käydä. Kyllä lääkärit ja asiantuntijat tietää!"

PS. Ei pitäisi leikkiä puhelimella samalla kun tekee jotain muuta.

Viimeksi muokattu:
Niin tuo Rämetti viime viikolla mtv3:lla totesi. Alphasta tai deltasta mutatoitunut variantti voi tulla. 🥳

Edit. Viime viikolta mtv uutinen. Videolla n. 21.30min kohdalla sanoo.

Viimeksi muokattu:
Niin tuo Rämetti viime viikolla mtv3:lla totesi. Alphasta tai deltasta mutatoitunut variantti voi tulla. 🥳

Edit. Viime viikolta mtv uutinen. Videolla n. 21.30min kohdalla sanoo.

Voin kuvitella Rämetin kotikemisti-sarjan kanssa kellarrissaan sekoittelemassa koronaviruksia keskenään, toiveikkaissa silmissä alfa 1.2- variantti siintäen..

Ei ois pitänyt lukea uutisia...

"– Virus löytää rokottamattoman tai alirokotetun väestön ja leviää nopeasti niissä ryhmissä, MacIntyre jatkoi."

Vielä jaksetaan selittää tuollaista... jännä homma, että meillä toimistolla kaksi rokottamatonta olivat viimeiset jotka sairastivat koronan, kahteen ja kolmeen kertaan rokotetut sairastivat sen ensin. Ensimmäisestä tartunnasta meni viikko jonka jälkeen 4 sairastui seuraavan viikon aikana, tämän jälkeen viikko ja sairastui seuraavat kolme, siitä viikko ja itse sain tartunnan.

Varmaan kuitenkin minun syytä, että korona tuli meidän toimistoon kun olin rokottamaton. Näinhän sen täytyy olla kun tohtorit nuin kirjoittaa.

"– Virus löytää rokottamattoman tai alirokotetun väestön ja leviää nopeasti niissä ryhmissä, MacIntyre jatkoi."

Vielä jaksetaan selittää tuollaista... jännä homma, että meillä toimistolla kaksi rokottamatonta olivat viimeiset jotka sairastivat koronan, kahteen ja kolmeen kertaan rokotetut sairastivat sen ensin. Ensimmäisestä tartunnasta meni viikko jonka jälkeen 4 sairastui seuraavan viikon aikana, tämän jälkeen viikko ja sairastui seuraavat kolme, siitä viikko ja itse sain tartunnan.

Varmaan kuitenkin minun syytä, että korona tuli meidän toimistoon kun olin rokottamaton. Näinhän sen täytyy olla kun tohtorit nuin kirjoittaa.
Luin juuri saman uutisen. Sopii täydellisesti siihen, että saadaan kestotilauksella tilatut rokotteet annettua 3kk välein.

Kannattaa jättää noi iltapaskat lukematta. Vituttaa paljon vähemmän. Kerran päivässä max selaa vähän matkaa hs ja ehkä pari ulkomaalaista sivustoa. Ja siinä on sekin pointti, et ite en ainakaan halua antaa yhtään klikkituloja noille uutislehtien irvikuville.

Onko vuodessa menty hyvään suuntaan ? Ja nyt kohta annetaan 4 shottia porukalle 🙂
20220330_112207.webp
20220330_112143.webp

No tässähän se selitys tulee olemaan, jos rokotteet aiheutaa hiv eli immuunikadon.

Tuberkuloosi ja HIV – Ukrainan sota uhkaa vauhdittaa kulkutautien leviämistä​

YK:n pakolaisjärjestön mukaan yli 3,5 miljoonaa ihmistä on paennut sotaa Ukrainasta. Tartuntatautien pelätään leviävän pakolaisten mukana lähialueille.

Back
Ylös Bottom