Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahin skenaario on, että tulee se Rämetin varoittelema alkuperäisen viruksen kaltainen variantti johon piikit toimii mukamas niin perkeleen hyvin. Sitten voi ottaa passin takaisin käyttöön.
Siis häh? Eli variantti muuntuu ensin lievemmäksi, mutta sitten päättääkin muuttua takaisin alkuperäistä muistuttavaksi? En ole asiantuntija, mutta kuulostaa myyntipuheelle.Pahin skenaario on, että tulee se Rämetin varoittelema alkuperäisen viruksen kaltainen variantti johon piikit toimii mukamas niin perkeleen hyvin. Sitten voi ottaa passin takaisin käyttöön.
Siis häh? Eli variantti muuntuu ensin lievemmäksi, mutta sitten päättääkin muuttua takaisin alkuperäistä muistuttavaksi? En ole asiantuntija, mutta kuulostaa myyntipuheelle.
Niin tuo Rämetti viime viikolla mtv3:lla totesi. Alphasta tai deltasta mutatoitunut variantti voi tulla.Siis häh? Eli variantti muuntuu ensin lievemmäksi, mutta sitten päättääkin muuttua takaisin alkuperäistä muistuttavaksi? En ole asiantuntija, mutta kuulostaa myyntipuheelle.
Voin kuvitella Rämetin kotikemisti-sarjan kanssa kellarrissaan sekoittelemassa koronaviruksia keskenään, toiveikkaissa silmissä alfa 1.2- variantti siintäen..Niin tuo Rämetti viime viikolla mtv3:lla totesi. Alphasta tai deltasta mutatoitunut variantti voi tulla.
Edit. Viime viikolta mtv uutinen. Videolla n. 21.30min kohdalla sanoo.
![]()
Onko korona sairastettu ja kolmas rokote ottamatta? Asiantuntija Mika Rämet kertoo kuinka toimia
Rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet sanoo, ettei omikronin sairastaneilla perusterveillä ole kiire hakea kolmatta rokotetta.www.mtvuutiset.fi
Laitas nyt tännekin spammia pitkästä aikaa.
Luin juuri saman uutisen. Sopii täydellisesti siihen, että saadaan kestotilauksella tilatut rokotteet annettua 3kk välein.![]()
Asiantuntijat: Korona ei muutu ehkä koskaan tavalliseksi kausiflunssaksi – tästä se johtuu
Asiantuntijat suhtautuvat epäillen siihen, että koronaviruksesta olisi ainakaan lähiaikoina tulossa ihmisille lievä ja vaaraton tauti.www.is.fi
Ei ois pitänyt lukea uutisia...
"– Virus löytää rokottamattoman tai alirokotetun väestön ja leviää nopeasti niissä ryhmissä, MacIntyre jatkoi."
Vielä jaksetaan selittää tuollaista... jännä homma, että meillä toimistolla kaksi rokottamatonta olivat viimeiset jotka sairastivat koronan, kahteen ja kolmeen kertaan rokotetut sairastivat sen ensin. Ensimmäisestä tartunnasta meni viikko jonka jälkeen 4 sairastui seuraavan viikon aikana, tämän jälkeen viikko ja sairastui seuraavat kolme, siitä viikko ja itse sain tartunnan.
Varmaan kuitenkin minun syytä, että korona tuli meidän toimistoon kun olin rokottamaton. Näinhän sen täytyy olla kun tohtorit nuin kirjoittaa.
Kannattaa jättää noi iltapaskat lukematta. Vituttaa paljon vähemmän. Kerran päivässä max selaa vähän matkaa hs ja ehkä pari ulkomaalaista sivustoa. Ja siinä on sekin pointti, et ite en ainakaan halua antaa yhtään klikkituloja noille uutislehtien irvikuville.![]()
Asiantuntijat: Korona ei muutu ehkä koskaan tavalliseksi kausiflunssaksi – tästä se johtuu
Asiantuntijat suhtautuvat epäillen siihen, että koronaviruksesta olisi ainakaan lähiaikoina tulossa ihmisille lievä ja vaaraton tauti.www.is.fi
Ei ois pitänyt lukea uutisia...
"– Virus löytää rokottamattoman tai alirokotetun väestön ja leviää nopeasti niissä ryhmissä, MacIntyre jatkoi."
Vielä jaksetaan selittää tuollaista... jännä homma, että meillä toimistolla kaksi rokottamatonta olivat viimeiset jotka sairastivat koronan, kahteen ja kolmeen kertaan rokotetut sairastivat sen ensin. Ensimmäisestä tartunnasta meni viikko jonka jälkeen 4 sairastui seuraavan viikon aikana, tämän jälkeen viikko ja sairastui seuraavat kolme, siitä viikko ja itse sain tartunnan.
Varmaan kuitenkin minun syytä, että korona tuli meidän toimistoon kun olin rokottamaton. Näinhän sen täytyy olla kun tohtorit nuin kirjoittaa.
Eikös ollut juttua, että noista vajaasta 1000 sairaalaan joutuneesta, noin 60% oli tullut sinne muusta syystä kuin gorren takia. Tätä ei moni vaan halua ymmärtää.Onko vuodessa menty hyvään suuntaan ? Ja nyt kohta annetaan 4 shottia porukallekatso liitettä 240361katso liitettä 240362