Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajettu vähän ja huollettu kerta vuoteen.
Se ympäröi pihan pinkeillä hiluxin romuilla.^ sanot ukolle että tekee aidan. Tai jos taktinen haluaa olla niin navea niim birusti.
Menet sanomaan että nyt väännetään kieroon joko nenä tai lippa. Sit alat laskeen 3..2...1...jos lippahatussa on suora lippa niin saako sen mennä kääntämään mutkalle vai kuuluuko sen antaa olla suora
Minä vaan kysyn
jos lippahatussa on suora lippa niin saako sen mennä kääntämään mutkalle vai kuuluuko sen antaa olla suora
Minä vaan kysyn
Se oli ensimmäinen ehdotukseni. -Ei pysty mm. siksi, että pitää päästä ajamalla pihaan ilman mitään ekstrastoppeja.^ sanot ukolle että tekee aidan.
Ajettu vähän ja huollettu kerta vuoteen.
Alkupäästä puuttuu kyllä pari merkintää jotka siellä kuuluisi olla.
Älä väännä.eli sen saa kääntää kupuralle?
siitä on yli 20v kun olen viimeksi lippahattua pitänyt ja sillon kaikki oli kupuramallia, tuo suora on vähän eteleen Minulle vieras
Alat vihjailemaan muutamasta neliakselisesta niin johan alkaa tulemaan näköestettä.Minusta minä olen kyllä tarjonnut vaihtoehtoja!
Hamppu on aika kova sana. Tosin joku muiden asioihin sekaantuva mulkku naapuri voi soittaa kytille.olen alkanut pohtia istuttavani niiden taakse (tien puolelle) jotain väliaikaista, nopeasti kasvavaa pusikkoa
Älä väännä.
Osta mieluummin joku missä on valmiiks sopiva käyrä.