Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uusi oma ennätys, esitäytetty veroilmoitus 17 sivua pitkä. Viima vuonna taisi olla vain 15 sivua.

Huumoria pitää repiä pienistä:
Yleisradioveron vähennys ulkomaan tulon takia 0,30

Tähän kuuhun mahtunut enemmän töihin liittyviä livetapaamisia kuin kahteen edelliseen vuoteen -Ihan poikki. 😫😫😫

Näiden päivien jälkeen haluaisin vain sukeltaa pusikkoon ja sen jälkeen avautuvaan omaan rauhaan, näin:
LCdUBVD.png

Koska kun olen kotona, en halua nähdä ketään, en edes ohi ajavaa autoa.
Kotona haluan olla vain omassa rauhassa, hiljaa, yksin tai siis oman perheen kesken eli puoliso+koirat yhdistelmällä.
Ja mitä en tosiaan halua nähdä, on niistä ohiajavista autoista pihaan kääntyileviä ihmisten päitä, koska... en vaan halua. end of story.

jdzYm8O.png

jos lippahatussa on suora lippa niin saako sen mennä kääntämään mutkalle vai kuuluuko sen antaa olla suora

Minä vaan kysyn

Suoran lipan päällä voi pitää paukkulasia. Mitään muuta iloa siitä ei ole.

^ sanot ukolle että tekee aidan.
Se oli ensimmäinen ehdotukseni. -Ei pysty mm. siksi, että pitää päästä ajamalla pihaan ilman mitään ekstrastoppeja.
Esitin jonain vuonna myös, että istutan tuonne tien lähelle jonkun orapihlaja-aidan ja/tai puita, jotka kaartuvat pihatien ylle, eli siis mahd. tiivis suoja. -Ei pysty, ei kuitenkaan mahtuisi Sisulla pihaan.
Eräänä vuonna esitin, että vedän tuonne jotain siimoja ja laitan niihin kasvamaan jotain köynnöstä, ikään kuin naamioverkoksi. Siihen taisi tulla vain kommentti, että no et kyllä laita.
🤷‍♀️ Minusta minä olen kyllä tarjonnut vaihtoehtoja!

Tuskallisesti siis odotan, että tuijat kasvavat mutta olen alkanut pohtia istuttavani niiden taakse (tien puolelle) jotain väliaikaista, nopeasti kasvavaa pusikkoa - niissä, esim. isotuomipihlajassa on vain se, että ei ole ikivihreitä.
Vastahan se Viherpeukaloiden mainoslehtikin tuli... voi alkaa taas haaveilla ja tuhlata, eikä ole sitten touko-kesäkuussa tekemisen puutetta.

eli sen saa kääntää kupuralle?

siitä on yli 20v kun olen viimeksi lippahattua pitänyt ja sillon kaikki oli kupuramallia, tuo suora on vähän eteleen Minulle vieras

Ajettu vähän ja huollettu kerta vuoteen.
Alkupäästä puuttuu kyllä pari merkintää jotka siellä kuuluisi olla.

en vaan ymmärrä miksi nuo on ilmoitettu, miksi ei pelkkä huoltokirja

ei ainakaan meikämustalselle minkäänlainen myyntivaltti, päinvastoin, hyhhyh jos ekoilla ölsyillä päästelty tuo määrä

🤷‍♀️ Minusta minä olen kyllä tarjonnut vaihtoehtoja!
Alat vihjailemaan muutamasta neliakselisesta niin johan alkaa tulemaan näköestettä.

olen alkanut pohtia istuttavani niiden taakse (tien puolelle) jotain väliaikaista, nopeasti kasvavaa pusikkoa
Hamppu on aika kova sana. Tosin joku muiden asioihin sekaantuva mulkku naapuri voi soittaa kytille.

Back
Ylös Bottom