🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Osaatteko te lukea? Olen jo kahdesti sanonut että kyse oli siitä, miten lähellä on maailman kärkeä. Makwan on ehkä jotain maailman 300. paras vapaaottelija ja maailman 300. paras jääkiekkoilija on tyypillinen keskitason NHL-mies. Siitä olen puhunut ja siitä on kyse. Ei muista asioista, eikä lätkänpelaajien kokonaismäärä liity tähän mitenkään.
Kun jääkiekon pelaajia on aivan vitusti niin sä et voi vertailla tolleen, tai voit mut se on ihan vitun tyhmää. Mä oon maailman paras Andylle vittuilija pakkiksella, niin olen maailman kärki, ja ihan änärin kärkeä.

See how that works?

Osaatko lukea? Puhuin siitä miten lähellä maailman kärkeä ollaan ja silloin on kyse siitä, miten lähellä maailman kärkeä ollaan. Ei muista asioista.

En tarkoituksella puhunut esim. "vastaavasta urheilullisesta tasosta" tms, koska siihen vaikuttaa muita asioita. Vastaan vain siitä mitä olen sanonut, en sinun mielikuvituksesi tuotteista.

4.05 kerroin Daukausille. Pystyottelussa rahat laittaisin mieluummin Daukausille. Odotus on että Blaydes painii maihin ja ei mitään mahista estää?

Tuoreessa muistissa olevan Lontoon kortin jälkeen toki pudotus on kova, mutta itselle tämä on aika pitkälti samaa tasoa kuin kahden viikon takainen event.
En usko, että Daukaus tästä onnistuu voittoa kaivamaan oikein mitenkään, mutta saa nähdä. Askarov vs Kara-France on itselle se kiinnostavin koitos. Veikkaan Askarovin vievän.
Katsotaan saako Oleynik kaivettua kuristuksen Latifista.

En ymmärrä miten tää nyt on muka huonompi kuin edellinen paperilla, toki varmaan todellisuudessa ei käy niin hyvää
tuuria että ois yhtä hyvä reaalisesti. Tavallaan joo Volkov ja Craig oli itellekkin vähään aikaan odotetuimmat sällit kehissä, mutta onhan tällä kortilla monta "oletuksella hyvää" matsia.

No hyi vittu mikä kortti.
Screenshot_20220325-094148.webp

Nyt HULLUTELLAAN

En ymmärrä miten tää nyt on muka huonompi kuin edellinen paperilla, toki varmaan todellisuudessa ei käy niin hyvää
tuuria että ois yhtä hyvä reaalisesti. Tavallaan joo Volkov ja Craig oli itellekkin vähään aikaan odotetuimmat sällit kehissä, mutta onhan tällä kortilla monta "oletuksella hyvää" matsia.
Ei mulla ollut tuossa avaustekstissä tarkoitus mitenkään dissata korttia. Ehkä vähän hölmösti kirjoitin.

Oli vaan niin kovaa tykistystä tuo edellinen, että tavallaan nyt vaatisi ison matsin tai pari jotta oikein innostuisi etukäteen.

Onhan tässä kortilla tosiaan montakin matsia, mistä voi odottaa hyvää sotaa.

Kyllä itse viihdyin katsellessani. Kara-France, Matt Brown (näin voittajaksi, huono mattokontrolli mutta muuten hyvä, hienot kampit x3, Brownin voitto olisi tuonut 1500€ lapun kotiin), Razor Blades on hurja ukko. Toivottavasti ei enää häviä ratkaisuotteluita matkalla kohti mestaruusmatsia.
1 lappu osui kiitos McMann ja Diakiese.
Kara-Franceen uskoin mutta tuli hänen voitto yhdistettyä Jennifer Maian kertoimeen niin se painui ohitse.

1 lappu osui kiitos McMann ja Diakiese.
Kara-Franceen uskoin mutta tuli hänen voitto yhdistettyä Jennifer Maian kertoimeen niin se painui ohitse.

Aloin itekin pelaamaan korkeampia kertoimia. Ujosti pienellä panoksella. Vois kattoa pysyiskö tällä voitolla. Yleensä pelannu suosikkeja mistä itelläkin varma fiilis eli matalia kertoimia. Pääoman menetys aina hirvittää vedonlyönnissä, niin en yhdistele, mutta vaikkapa 4 per eventti jos ottaa missä kertoimet luokkaa 4, niin ei tartte osua kuin yksi, niin on jo omillaan ja loput voittoa.:unsure:
IMG_4151.webp

Jahas, UFC puski pihalle countdownit, niin pistetääs ketju pystyyn ensi viikon PPV:lle.

Eniten kyllä kiinnostaa co-main, sekä varmaan yhtä paljon Chimaevin top contender koetus.
En usko että Sterling tälläkään kertaa vyötä voittaa. Chimaevin juna sen sijaan taitaa jatkaa matkaansa.
Mainissa lienee kivitalon paikka Volkanovskille.

Early prelims la-su yönä 01:15, prelims 03:00 ja main 05:00.

1648977270510.webp

Main card

FeatherweightAlexander Volkanovski (c)vs.Chan Sung Jung(a)
BantamweightAljamain Sterling (c)vs.Petr Yan (ic)(b)
WelterweightGilbert Burnsvs.Khamzat Chimaev
Women's StrawweightMackenzie Dernvs.Tecia Torres
HeavyweightAlexey Oleynikvs.Jared Vanderaa

a) For the UFC Featherweight Championship
b) For the UFC Bantamweight Championship

Preliminary card (ESPN / ESPN+)

Women's BantamweightAspen Laddvs.Raquel Pennington
WelterweightIan Garryvs.Darian Weeks
MiddleweightAnthony Hernandezvs.Josh Fremd
HeavyweightJairzinho Rozenstruikvs.Marcin Tybura

Early preliminary card (ESPN+ / UFC Fight Pass)

WelterweightMickey Gallvs.Mike Malott
BantamweightJulio Arcevs.Daniel Santos
LightweightMark Madsenvs.Vinc Pichel
Women's StrawweightPiera Rodriguezvs.Kay Hansen

View: https://www.youtube.com/watch?v=1achDDDYxNk

View: https://www.youtube.com/watch?v=SVnf_zzFKks

View: https://www.youtube.com/watch?v=DQMKFXzZvCg

Mistäs päin se Ricky Hatton olikaan kotoisin? ☺
Sehän liho myös hurjia määriä ottelutauoilla. Mut tuskin noin hurjaa, eiköhån Paddy ole ollu nestekuurilla ja 5-10kg tippuu kun lopettaa vaan juomisen. Luulis olevan raskasta puuhaa

Back
Ylös Bottom