Osaan lukea mut onks tossa vertailussa nyt yleensäkään mitään tolkkua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun jääkiekon pelaajia on aivan vitusti niin sä et voi vertailla tolleen, tai voit mut se on ihan vitun tyhmää. Mä oon maailman paras Andylle vittuilija pakkiksella, niin olen maailman kärki, ja ihan änärin kärkeä.Osaatteko te lukea? Olen jo kahdesti sanonut että kyse oli siitä, miten lähellä on maailman kärkeä. Makwan on ehkä jotain maailman 300. paras vapaaottelija ja maailman 300. paras jääkiekkoilija on tyypillinen keskitason NHL-mies. Siitä olen puhunut ja siitä on kyse. Ei muista asioista, eikä lätkänpelaajien kokonaismäärä liity tähän mitenkään.
No hyi vittu mikä kortti.Hyvältähän tuo vaikuttaa.
Ei mulla ollut tuossa avaustekstissä tarkoitus mitenkään dissata korttia. Ehkä vähän hölmösti kirjoitin.En ymmärrä miten tää nyt on muka huonompi kuin edellinen paperilla, toki varmaan todellisuudessa ei käy niin hyvää
tuuria että ois yhtä hyvä reaalisesti. Tavallaan joo Volkov ja Craig oli itellekkin vähään aikaan odotetuimmat sällit kehissä, mutta onhan tällä kortilla monta "oletuksella hyvää" matsia.
1 lappu osui kiitos McMann ja Diakiese.
Kara-Franceen uskoin mutta tuli hänen voitto yhdistettyä Jennifer Maian kertoimeen niin se painui ohitse.

Oli kyllä surkea matsi..Borschev vs Diakiese on mielenkiintoinen matsi tällä kortilla.
View: https://www.instagram.com/p/Cb00oeOMdNZ/?utm_medium=copy_link
On kyllä typerää touhua. Varmasti verottaa kroppaa uran pituuden suhteen ja vaikeuttaa aina kämppiä, kun reenaamisen lisäksi pitää repiä painoa ihan älyttömästi.Kai
| Featherweight | Alexander Volkanovski (c) | vs. | Chan Sung Jung | (a) |
| Bantamweight | Aljamain Sterling (c) | vs. | Petr Yan (ic) | (b) |
| Welterweight | Gilbert Burns | vs. | Khamzat Chimaev | |
| Women's Strawweight | Mackenzie Dern | vs. | Tecia Torres | |
| Heavyweight | Alexey Oleynik | vs. | Jared Vanderaa |
| Women's Bantamweight | Aspen Ladd | vs. | Raquel Pennington |
| Welterweight | Ian Garry | vs. | Darian Weeks |
| Middleweight | Anthony Hernandez | vs. | Josh Fremd |
| Heavyweight | Jairzinho Rozenstruik | vs. | Marcin Tybura |
| Welterweight | Mickey Gall | vs. | Mike Malott |
| Bantamweight | Julio Arce | vs. | Daniel Santos |
| Lightweight | Mark Madsen | vs. | Vinc Pichel |