Missä jumalauta on kuvat?!Huomio
Moottorikelkka:hankittu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä jumalauta on kuvat?!Huomio
Moottorikelkka:hankittu
Kyllähän työhenkilö kunnon palkkion ansaitsisi jo työn valmistuttua. Taulujen maalaaminen on käsittääkseni vaarallista puuhaa. Eikö eräs kotimainen taiteilija ole syttynyt palamaan jo kahtesti.Miettikääpä jos Kasjnan pesukarhutauluista maksetaan joskus 100 vuoden kuluttua kymmeniä tai jopa satoja miljoonia.
Meitsihän on jo wanha, setämies iässä. Ei noi 4 tunnin yöunet riitä enää millään.Nyt on nuorella miehellä asenne kohdallaan! Jaksaispa itsekin joskus![]()
Eihän ne riitä mut tasaantuuhan se sitte taas ajanmyötäMeitsihän on jo wanha, setämies iässä. Ei noi 4 tunnin yöunet riitä enää millään.
Youtubesta löytyy jonkun verran melko legendaarista materiaalia ko ohjelmasta.
Mie en tiennytkään että työ ootte tuommonen filosofi.Minkä takia sanotaan, että asiat menee päin vittua tai persettä kun jokin koetaan menevän huonosti?![]()
Minkä takia sanotaan, että asiat menee päin vittua tai persettä kun jokin koetaan menevän huonosti?![]()
Minä kävin auton huollon aikana kahvilassa jossa on myös pizzabuffet. Täällä oli niitä toisenlaisia.Kävin yhden ison toimistotalon ravintolassa syömässä, olipa hitokseen hyväkroppaista naista. Ihan vain muutamia toimistotanttoja.
Mulla oli tota limaa ja jätin vedet pois, tuloksena hiekkapaprulla hinkatun tntuinen kurkku ja suu.Mä taas kävin virallisessa testissä ja positiivinenhan sieltä paukkui. Viime yönä meinas kuolema korjata poijes. Saatananmoiset nivelsäryt ympäri kroppaa ja limaa niin paljon, että meinas tukehtua, eikä cpap maski ainakaan helpottanut tilannetta. Mä olisin varmaan yksi niistä teholla makaavista ilman rokotteita? Burtsin vaikutus kun loppuu niin 38,5 on mittarissa.
Työmaalla on tänään käynyt kolme hirveä ja puolenkymmentä insinööriopiskelijaa.Minä kävin auton huollon aikana kahvilassa jossa on myös pizzabuffet. Täällä oli niitä toisenlaisia.