Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työtehtävien menestyksekästä hoitamista tällä hetkellä rajoittaa sellainen henkinen tila kuin motivaatiokapeikko.

e: ts. ei kinosta

Työtehtävien menestyksekästä hoitamista tällä hetkellä rajoittaa sellainen henkinen tila kuin motivaatiokapeikko.

e: ts. ei kinosta

Tuon kanssa olen paininut. Sellaista konsensusta hakenut asialle, että ei tartte menestyksekästä hoitamista. Riittää hoitaminen.

Jos yhteisö on minimiin tyytyväinen niin elä herranjumala tee yhtään enempää.

Helvetin ja perkele, kesken tentin palohällyytys.

Kääsin voitoksi, heti. Tsiikailin kyssäreitä minuutin vaikka kellot pirisi. Ulos luokasta ja ja paperille kysymykset.

Hyvä!

Tsissus sentään, minä istuin tämän päivän oikeudessa ja tuomari sekä sen avustaja nuoria hyvällä kropalla olevia nättiä naisoletettuja.
Vinkkailin silmää, veikkaan etten ehdollisella selviä.

Oli sen verran tuhti työpäivä että nyt tarttee kyllä PWO että jaksaa puntata. Ihme jumittelua ollut kyllä tämä iltapäivä, josko se siitä pikkasen piristyisi bodaamalla :zzzz:

Onko nää elikot ympärivuoden sisällä?
Mites jos ne lasketaan ulos niin eikö silloin altistu samalle kuin muualla?
Riippuu millainen navetta. Kyllä ne linnut osa sisällekin lentää, kun ovia on ajoittain pidettävä auki.
Ehkä ei tiedetä jutun perusteella jokaista juonenkäännettä.

Mun mielestä jokseenkin järjetöntä että hiilidioksia sidotaan johonkin käyttämällä siihen paljon energiaa, loppujen lopuksi jotain kautta se energian tuottaminen kuitenkin tuottaa sitä hiilidioksidia?
Luonnossa hiilidioksidia sitoutuu kiviaineksen rapautuessa, mutta prosessi on armottoman hidas. Suurin haaste onkin Karhun mukaan se, miten rikastushiekkojen hiilensidonnasta saadaan kustannus- ja energiatehokasta. Reaktioita on mahdollista kiihdyttää vaikkapa lämpötilaa ja painetta nostamalla, mutta samalla kasvaa energiankulutus.
Mineraalien kyky sitoa hiilidioksidia vaihtelee.

– Jos reaktioita saadaan kiihdytettyä, on mahdollista hyödyntää myös mineraaleja, jotka eivät ole luonnostaan niin reaktiivisia, Karhu toteaa.

Tuon kanssa olen paininut. Sellaista konsensusta hakenut asialle, että ei tartte menestyksekästä hoitamista. Riittää hoitaminen.

Jos yhteisö on minimiin tyytyväinen niin elä herranjumala tee yhtään enempää.
Samoja pohtinut, nyt toimeentulo hyvä minimisuorituksella.
Ajoittain pilkistää ajatus jos vähän sykähtelisi, johtaisiko jollain aikavälillä erinomaiseen toimeentuloon? En tiiä, olis vielä n. 25 vuotta työelämää edessä niin pistää miettimään.

Back
Ylös Bottom