Miks ihmeessä pitäis käyttää 98
se on parempaa
Minä pidän korkeasta octaaniluvusta
ajoin ysiysillä(v-power) niin pitkään, kun sitä oli #paikkakunnalla tarjolla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks ihmeessä pitäis käyttää 98
Seuraava auto mulla on ladattava hybridi, piti olla nytkin mutta no.. kyllä toi V6 diisselikin kulettaa.Minä. Sähköllä kyllä enimmikseen mennään. Kävin muuten eilen piiiitkästä aikaa tankkaamassa 15L ja luulen, että kyllä sillä pari kk mennään helposti
Mie ainaki.ajaakohan kukaan ketjussa ysivitosella?
tuli vaan miele:n, kun Meitä ysikasinpolttelijoita ainakin on useampikin
Automobiili vaatii sitä. Toinen, tUrpoauto syö 95.Miks käyttää 98?
Sulla onkin urheilumallinen kehonliikutinAutomobiili vaatii sitä. Toinen, tUrpoauto syö 95.
Miks käyttää 98?
Se on Fatmobile.Sulla onkin urheilumallinen kehonliikutin![]()
Nooooo, oon nähny argumentoitavan myös sitä, että sillä ois vähän väliä, minkä makuista ja minkä sorttista viinaa kurkustaan kaataa. Et kai sinäkään millä perunakiljulla perjantaita starttaile? :Djuohan sitä jotkut imisetkin kallista viinaa vaikka sama pöhnä se tulee halvemmillakin
Et kai sinäkään millä perunakiljulla perjantaita starttaile?
Mie ainaki.
Miks käyttää 98? Jossain turbomoottorissa sillä voi saada 1% teholisän ja alemman kulutuksen.
Yks kaveri tankkaa aina 20€ setelillä ku maksaa niin paljon jos lyö tankin täyteen.Heh. Ei liity mitenkään tähän tankkauskeskusteluun, mutta tulipahan mieleen. Eräs tuttu (nainen tietysti) ostaa aina pikkusäkin kissanruokaa 22€. Iso säkki maksaa 70€. Sano ettei mitenkään oo varaa pienestä palkasta ostaa 70e säkkiä. Koitin selittää, että pieni säkki maksaa 15e/kg ja iso säkki maksaa 8e/kg. Kissa syö saman määrän ruokaa säkistä riippumatta. Ison säkin ostamalla saat puolta halvemmalla ja säästät ison kasan rahaa välittömästi ja välillisesti.
Ostaa pientä säkkiä silti.
Ex muikkeli oli samanlainen urpå, koitin selittää että isompi on halvempi kun sitä menee joka tapauksessa mutta kun ei niin ei.Yks kaveri tankkaa aina 20€ setelillä ku maksaa niin paljon jos lyö tankin täyteen.
Ja vaimo ostaa aina kaupasta pienen rasian margariinia, pienen juuston, pienimmän pesuainepurkin jne. jne. ku isot on niin kalliita :D
Siis tankki tyhjänä ajaminenhan on halvempaa kun ei tarvii liikuttaa niin isoa massaa.Yks kaveri tankkaa aina 20€ setelillä ku maksaa niin paljon jos lyö tankin täyteen.
Ja vaimo ostaa aina kaupasta pienen rasian margariinia, pienen juuston, pienimmän pesuainepurkin jne. jne. ku isot on niin kalliita :D
eikö nykyään kaupassa saata jotkut tuotteet olla kilohinnaltaan kalliimpiakin, vaikka ois isompi paketti.. Ei kyllä sillä, että oisin katellut kaupassa hintalappuja ihan hetkeen.