Ikävä kyllä olet ihan oikeassa. Lisäksi vielä tässä käy todennäköisesti niin että jokin koronaan, Ukrainaan tai pankkeihin liittyvä EU-tukipaketti laitetaan vielä lähiaikoina tulille. Siinäkin olemme todennäköisesti nettimaksaja.Niit vitun paskapiikkejäki tulossa viel tänne miljoonia. Rahat kankkulankaivoon. Kuka vittu niitä menee ottaa ? Ihan sama onko kolme, neljä paskapistosta alla läpi tulee toi nuha. Kaikki sen sairastaa. Testit rullaa tuola Drive in testauspisteet yms. Sinne menee vieläki varmaan satojamiljoonia.
Oma maa ihan vittu kuralla... Polttoaineet hinnat, Energian hinnat ja Ruoan hinnat katosta läpi.... Ihan vituileen vedetty tää maa...
Mä olen ihmetellyt tässä viimeisen parin viikon aikana, kun ruokalaskuun on tullut ihan silminnähtävä lisäys, 20 % suunnilleen, samoin kuin dieseliä tankatessa alkaa viimeistään hymy hyytymään.
Mulla kestää perse tällaista menoa toistaiseksi kyllä ja paljon on menoja mistä voi joustaa. Mut iso osa kansasta on sellaista että varsinkin ruokakulut eivät enää voi kasvaa. Että mitähän tässä vielä seuraavan vuoden aikana käy, ihan vaan taloutta ajatellen..